Pagina 16 van de 36 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 226 tot 240 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #226
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Is het mogelijk er iets op te zetten dat je bij aanmelding nog wat in moet typen of dergelijke? Er is meer spam dan voorheen volgens mij.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  2. #227
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik vraag me af hoe je kan zien bij welk dagboek nieuwe reacties horen. Ik wil me niet op elk dagboek waar ik reageer abonneren maar nu lukt het me niet om te vinden of er weer een reactie na mij is geplaatst.
    Als ik recente reacties, en dan op meer klik. Krijg ik een overzicht van reacties zonder dat je kunt zien waar ze bij horen.
    In het nieuwe dagboekberichten overzicht komen alleen nieuwe blogs en niet waar de nieuwste reacties zijn.

    Iemand een tip?

    Nog een vraag; Hoe wijzig ik mijn onderschrift? Als ik in mijn profiel bewerken klik dan staat er geen potloodje voor veranderen achter onderschrift.

    En dan nog; Hoe doe ik alle ongelezen berichten als gelezen markeren. Dat kan van wat ik nu vind niet in het nieuwe berichten overzicht. Is de oplossing elk forum apart aanklikken en op forum als gelezen markeren? Of zie ik wat over het hoofd?
    Laatst gewijzigd door skabelpunk; 10-06-14 om 09:38.

  3. #228
    Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.986
    Dagboek Berichten
    90

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    alle berichten gelezen is volgens mij Forum -> forum acties -> markeer forums als gelezen

  4. #229
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Helemaal onderaan staat daar een knop voor, markeer het hele forum als gelezen oid
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  5. #230
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Voor je onderschrift ga je rechtsbovenin naar Instellingen en dan staat er links onder 'mijn instellingen' de optie wijzig onderschrift.
    Always put the relationship first!

  6. #231
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Gevonden, Thanks!
    Vraag over dagboeken staat nog.

  7. #232
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Tabblad dagboeken, dan in je groene bovenbalk naar 'dagboek instellingen' en dan heb je links als onderste 'beheer bericht abonnementen'.
    Daar zie je alle dagboek berichten waar jij een bericht in hebt geplaatst. (Mits je in je instellingen hebt staan dat je automatisch geabonneerd wilt zijn via je configuratiescherm)
    Het is niet gemakkelijk zien of er na jouw bezoek een nieuw bericht is geplaatst, behalve aan wíe er voor het laatst gereageerd heeft.
    Het zou fijn zijn als dit overzicht meer zou zijn als 'nieuwe berichten', maar dat is iets waar Evi/Onno nog op terug zal komen als ze weer een beetje bijgekomen zijn van de vakantie vermoed ik
    Always put the relationship first!

  8. #233
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    61
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja, ik heb inderdaad dezelfde vraag. Ik zag vanmorgen dat ik ook in mijn "dagboek-berichten" reacties heb gemist, dat voelt niet fijn.

    Ik wil ook gewoon heel graag bericht in mijn e-mail van al de reacties na mij geschreven zijn.
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  9. #234
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dat kan! Als je op pagina 14 kijkt heb ik voor Gilraen een printscreen gemaakt van hoe ze die notificaties in de mail uit kan zetten.
    Als jij nou het tegenovergestelde doet komt het goed
    Je hebt dan keuze tussen wat je wilt op door jouw geplaatste berichten, en daaronder wat je wilt op dagboek berichten van anderen waar je op gereageerd hebt..
    Always put the relationship first!

  10. #235
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als ik 'Wat is nieuw"aanklik zie ik alle nieuwe berichte, dus ook 20 reacties op 1 topic maar wel door elkaar.
    Ik vind dit vrij onoverzichtelijk.

    Vb Tapatalk gaf een overzicht per topic van de ongelezen berichten.

    Kan dit hier ook zo ingesteld worden eigenlijk?

    "Markeer onderwerpen als gelezen"haalt de berichten niet weg. Zelfde vraag, zijn dit mijn instellingen of is dit standaard?

  11. #236
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht
    Als je niet bent ingelogd, dus geen lid bent, kan je dít topic trouwens óók lezen; lijkt mij overbodig en juist bedoelt voor leden?
    Dat heeft vooral te maken met dat Aankondigingen zichtbaar is voor gasten.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje Bekijk Bericht
    Het is fijn dat dat allemaal mogelijk is, maar het wordt wel een ingewikkeld verhaal zo wie wel en niet kan reageren. Ik denk dat ik alleen het berichtenaantal iets verhoog voor mijn dagboek, de rest laat ik maar lekker zoals het is
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta Bekijk Bericht
    Volgens mij kun je niet het aantal berichten dat iemand moet hebben veranderen, je kunt alleen bepalen of iedereen mag reageren, alleen leden met 15+ berichten of alleen vrienden.
    Als veel mensen 15 laag vinden dan kunnen we daar natuurlijk nog wel naar kijken. Ik weet niet of het mogelijk is om voor de dagboeken (als geheel) een ander aantal in te stellen dan voor de rest van het forum. Dat is een vraag voor Onno.
    Ik kan het aantal aanpassen puur voor de dagboeken, dat kan op de achtergrond, zonder zichtbare verschillen aan de voorkant. Het betekent vooral een breuk met de rechten zoals het vroeger was. Sinds de dagboeken er zijn, kunnen mensen met 15+ berichten die zien. Dat is simpelweg overgenomen.
    Wanneer we dat nu wijzigen, kan dat betekenen dat mensen die altijd hebben gelezen en gereageerd in dagboeken, deze ineens niet meer kunnen zien.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Ja, ik heb inderdaad dezelfde vraag. Ik zag vanmorgen dat ik ook in mijn "dagboek-berichten" reacties heb gemist, dat voelt niet fijn.

    Ik wil ook gewoon heel graag bericht in mijn e-mail van al de reacties na mij geschreven zijn.
    Het handigste hiervoor is denk ik om jezelf te abonneren op je eigen dagboek, en dat abonnement te doen met notificaties per email.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mared Bekijk Bericht
    Als ik 'Wat is nieuw"aanklik zie ik alle nieuwe berichte, dus ook 20 reacties op 1 topic maar wel door elkaar.
    Ik vind dit vrij onoverzichtelijk.

    Vb Tapatalk gaf een overzicht per topic van de ongelezen berichten.

    Kan dit hier ook zo ingesteld worden eigenlijk?
    Met wat jij beschrijft zie je alle activiteiten op het forum. Je kan dat specifieker maken door bijvoorbeeld Nieuwe Berichten te selecteren of Nieuwe Dagboekberichten. Je ziet dan een lijst met respectievelijk onderwerpen en dagboeken waarin gepost is.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mared Bekijk Bericht
    "Markeer onderwerpen als gelezen"haalt de berichten niet weg. Zelfde vraag, zijn dit mijn instellingen of is dit standaard?
    Dat maakt inderdaad niet de lijst met activiteit op het forum leeg, aangezien die activiteit nog steeds geweest is. Het maakt wel de lijstjes met topics leeg waarin nieuwe berichten gepost zijn.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  12. #237
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Wat betekend het zwarte + teken achter iemands naam? Dat staat achter sommige namen als je kijkt wie er nu actief zijn op het forum?

  13. #238
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Volgens mij zijn dat je vrienden.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  14. #239
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Bij mij staan er ook plussen achter mensen dje niet mijn vrienden zijn.
    Ik had het idee dat die plus stond voor 'hier vaker dan 1x geweest'.
    Wat een fantasie.

    Evi/Onno, wie verteld ons de waarheid

    - - - Updated - - -


    Hmm, nu ga ik toch twijfelen aan mijn waarneming voor wat betreft vrienden
    Always put the relationship first!

  15. #240
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Mijn "vrienden" (ik heb er nooit zoveel ) hebben zwarte kruisen, eigenlijk best luguber. Ik zal het maar "plussen" noemen.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •