Pagina 12 van de 36 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 166 tot 180 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #166
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    1. In de dagboeken (betere term!!) staat nu het laatste bericht als eerste, dus van beneden naar boven. De reacties staan weer wel van boven naar beneden. Dat is wennen.
    2. Stel dat ik het wil opslaan of printen, kan dat nog en hoe ziet dat er dan uit?

    Het went. Gewoon erin springen helpt. En...no buts.

  2. #167

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Even iets anders: ik zit nu op m'n telefoon per ongeluk op de normale-computer-versie. Hoe kom ik terug naar de mobiele versie? Het lukt me nu alleen door uit te loggen, site opnieuw laden en dan opnieuw inloggen. Beetje teveel gedoe
    Ik vind de blogs trouwens niet heel lekker lezen op de mobiele versie, rest van het forum wel!

    - - - Updated - - -

    Ha en ik heet weer wannabe ipv Wien

  3. #168
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Gelukkig herken ik je aan je foto

  4. #169
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Er zijn meer mensen die hebben aangegeven dat ze heel graag hun dagboek willen houden in actieve vorm.

    Mag ik vragen Onno wat jouw bezwaar is tegen de continuering van de dagboeken van de mensen die dat graag willen?

    Verder zou ik je willen vragen mij als neutraal te zien en niet iemand die tegen is. Dan ben ik nl. niet. Ik probeer het beste uit twee werelden te creeeren.
    Door continuering van de huidige manier bereiken we volgens mij niet het doel om juist weer meer discussie in de delen van het forum te hebben waar mensen dat verwachten. En dus niet een verbetering van kwalitatieve discussies op de plaatsen waar mensen dat verwachten en weten te vinden. Het gaat dus puur om een verplaatsing, niet verandering van inhoud. En met die wijziging komen er meer voordelen voor de dagboeken, door onder andere iedereen meer vrijheid te geven wie zijn of haar dagboek mag lezen.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht
    2. Stel dat ik het wil opslaan of printen, kan dat nog en hoe ziet dat er dan uit?
    Dat is een hele goede! Ik ga achter een printer vriendelijke versie aan! Die zit er op dit moment nog niet op en gaat er wel komen.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe Bekijk Bericht
    Even iets anders: ik zit nu op m'n telefoon per ongeluk op de normale-computer-versie. Hoe kom ik terug naar de mobiele versie? Het lukt me nu alleen door uit te loggen, site opnieuw laden en dan opnieuw inloggen. Beetje teveel gedoe
    Ik vind de blogs trouwens niet heel lekker lezen op de mobiele versie, rest van het forum wel!
    In de desktop-versie kan je helemaal naar beneden scrollen. Daar zie je helemaal links onderaan in een drop-down-box "-- NHForum" staan. Als je daarop klikt kan je kiezen voor "-- Mobiel NHForum". Je krijgt dan weer de mobiele versie.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  5. #170
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Zo, ik zit weer ff op de pc. Op mijn telefoon schrijft toch erg onhandig en aanpassen van instellingen is al helemaal een gedoe.

    Voor de dagboeken heb ik de rechten aangepast, zodat iedereen zelf categorieën kan aanmaken. Ook heb ik een paar algemene categorieën aangemaakt te weten:
    "verslag van de dag" voor alledaagse verslagjes,
    "les/clinic/wedstrijd" voor verslagen van een les of evenement waar je naartoe bent geweest en
    "Inzicht" voor nieuwe inzichten, BFO's, overdenkingen etc.

    Als je bij het maken van een verslag één of meer van deze categorieën aanklikt, kunnen mensen die op zoek zijn naar bijvoorbeeld 'inzicht' in het overzicht "dagboeken van leden" rechts een categorie aanklikken en de bijbehorende berichten zien.

    Als je zelf een categorie maakt, bijvoorbeeld per paard, gelden die alleen voor jouw dagboek.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #171
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Er zijn meer mensen die hebben aangegeven dat ze heel graag hun dagboek willen houden in actieve vorm.

    Mag ik vragen Onno wat jouw bezwaar is tegen de continuering van de dagboeken van de mensen die dat graag willen?

    Verder zou ik je willen vragen mij als neutraal te zien en niet iemand die tegen is. Dan ben ik nl. niet. Ik probeer het beste uit twee werelden te creeeren.
    Sorry dat ik nu pas reageer op jouw berichtjes.
    In het eerste bericht kwam je op mij erg negatief over, pas later heb je een vraag gesteld. Omdat ik mij daar persoonlijk niet lekker bij voelde, heb ik de reactie verder aan Onno overgelaten. De redenatie achter het omzetten van dagboeken naar blogs is voor hem en mij hetzelfde, daar heb ik nu niets meer aan toe te voegen.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #172
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Met een blog (nu dagboek?) te starten heb ik heel rap rap een voorlopige intro getikt. Ik merk nu dat ik wel de posts erna kan editten, maar die intro niet. Ik zou graag mijn oude dagboek link heel in het begin zetten en ook die info beetje editten. Kan dat op een of andere manier nog of kan het niet? Indien het niet kan, kan ik dan een eerste post boven mijn eerste verslagje zetten met de oude dagboek link zodat tenminste de tijdlijn klopt voor mensen die vanaf begin willen lezen?
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  8. #173
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    De intro kun je altijd wijzigen. Dit kan bij dagboek instellingen (meest rechtse optie in de groene balk van de dagboeken)
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  9. #174
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    1.Nog graag een tip voor plaatsen van foto/video direct vanaf phone.
    Werken in de volledige website modus helpt hier niet; veeeels te kleine letters, pagina loopt het scherm af en ook hier geen mogelijkheid om direct een foto uit mijn album toe te voegen.
    2. Als ik mobiel 'zit' en moet even naar een ander scherm (omdat ik bijv even naar mijn mail wil kijken) moet ik weer opnieuw inloggen.
    1&2 gingen via Tapatalk perfect.

  10. #175
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Vraag 1 heb ik nog niet uitgeprobeerd.
    Vraag 2: Heb je het vinkje aangezet bij het inloggen dat je onthouden wil worden? Ik moet nooit opnieuw inloggen. Alleen als ik tussendoor op pc heb aangemeld. Dus dat is wel raar. Misschien zit het in de instellingen van je telefoon?

  11. #176
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb nog een vraag. Wellicht erg blond en belegen, maar ik heb t nog niet ontdekt. Wat kan ik eigenlijk doen met de optie "vrienden"?

  12. #177
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kan je kiezen wie jouw dagboek kan lezen en wie niet: vrienden, contacten, iedereen...
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  13. #178

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dankjewel Eveline dat ik weer kan inloggen

    Tot nu toe vind ik het forum niet extreem veranderd gelukkig, want ik hou niet zo van veranderingen...
    Wat ik nog niet heb ontdekt is het knopje markeer alle berichten als gelezen per categorie. Ik vind het erg prettig om bijvoorbeeld bij vraag en aanbod alleen die berichten te lezen waarvan ik denk dat ik er iets aan heb. De rest klikte ik ineens aan als gelezen. Daarna ging ik door naar de huiskamer waar dan nog wel ongelezen berichten zijn. Is deze functie nog steeds beschikbaar en zo ja waar vind ik die?

  14. #179
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kijk eens bij het kopje "Forum gereedschap", daar vind je de optie "markeer dit forum als gelezen". Dan staan alle andere forumonderdelen nog gewoon als "ongelezen"
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  15. #180

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Super dankjewel

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •