Pagina 11 van de 36 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #151

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    @Hester: wees gerust, de dagboeken blijven gewoon behouden, echter wel als archief (dus niet meer aan te vullen). Wat je kunt doen, is in je blog-beschrijving een linkje naar je dagboek zetten, voor mensen die je 'geschiedenis' willen lezen.
    Eveline, ik wil graag mijn dagboek houden en aan kunnen blijven vullen. Onno schrijft dat mensen moeite hebben met verandering maar daar heeft het bij mij niet mee te maken. Als mijn hele dagboek geimporteerd kan worden in mijn blog, vind ik het prima.

    Er wordt gezegd dat de dagboeken afschaft worden omdat veel horsemanship verhalen nu in de dagboeken te vinden zijn en dat die informatie weer naar het openbare gedeelte zou moeten gaan om meer savvy te delen. Mijn dagboek is jarenlang het meest gelezen en meest beschreven dagboek van dit forum geweest. Nu even niet meer omdat ik moest studeren maar als ik weer ga schrijven, komt dat weer terug. Ik deel onwijs veel inzichten in mijn dagboek. Heel veel mensen lezen, reageren en leren in mijn dagboek. Dit schrijven de mensen die in mijn dagboek reageren ook.

    Ik draag met mijn dagboek wel degelijk bij aan informatie overdracht en dit wil ik ook blijven doen. Als mijn dagboek, tegen mijn nadrukkelijk wens is, toch als archief gebruikt zou gaan worden, dan ga ik helemaal niet meer schrijven want dan heb ik daar nl. zelf geen enkel belang meer bij. Ik wil hier heel graag mijn kennis delen en mensen inspireren maar dat alleen als ik er zelf ook iets aan heb. Vanaf nul moeten beginnen omdat ik ga bloggen (zonder dagboek import) motiveert mij totaal niet om te gaan schrijven.

    Je hebt het idee om dagboeken te sluiten en ik, en meer mensen hier geven aan, dat ze dat idee niet fijn vinden. Wil je je idee aanpassen alsjeblieft. Mensen kunnen bloggen als ze willen en mensen kunnen hun dagboek houden als zij dat willen. Lijkt me een prima meet-in-the-middle.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  2. #152

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Roos in welke zin moet je opnieuw beginnen, de dagboeken blijven bestaan, alles is altijd terug te lezen.
    Dan kan net als jou dagboek, jou blog ook net zo goed de meest bezochte of gelezen blog worden.

    Ik vind het bloggen wel leuk, voor mij lijkt dit een beetje een nieuwe start.
    Twijfel nog of ik een blog wil openen.
    Forum begint elke dag te wennen, alleen tapa talk doet het nog niet ?
    Dat mis ik dan weer niet heel erg.

  3. #153
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door NickySophie Bekijk Bericht
    Roos in welke zin moet je opnieuw beginnen, de dagboeken blijven bestaan, alles is altijd terug te lezen.
    <snap> Ik vind het bloggen wel leuk, voor mij lijkt dit een beetje een nieuwe start.
    Ik vermoed zomaar, dat het voor Roos óók een nieuwe start lijkt...
    Ik snap jouw vraag aan haar dan ook niet helemaal... blijkbaar ervaren jullie het beiden als "een nieuwe start"...
    ( Met dit verschil dat jij het "wel leuk" vindt en Roos niet).
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  4. #154

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Voor mij in de zin dat ik eindelijk alles beetje achter mij kan laten.
    Nieuw forum, nieuwe start. Nieuwe nickname. Voelt top..

    Na mijn idee begin je niet opnieuw, je gaat verder. Alleen in ander format.

  5. #155
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb ook veel liever mijn oude dagboekje hoor, maar die keuze hebben we straks niet meer.
    Dus ben maar gaan bloggen, en niet omdat ik het eng vind maar meer omdat de keuze is gemaakt door andere.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  6. #156

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door NickySophie Bekijk Bericht
    Voor mij in de zin dat ik eindelijk alles beetje achter mij kan laten.
    Nieuw forum, nieuwe start. Nieuwe nickname. Voelt top..

    Na mijn idee begin je niet opnieuw, je gaat verder. Alleen in ander format.
    In tegenstelling tot jou wil ik helemaal NIETS achter me laten.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  7. #157
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    hier judith, voorheen imsavior. ik kan nog steeds niet onder mijn oude account op het forum. ook nog geen nieuw wachtwoord per mail gekregen. gaat er iets mis? ik hoor het graag even.

  8. #158
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23 Bekijk Bericht
    Helemaal correct. De dagboeken waren in de oude vorm leesbaar voor iedereen met 15+ berichten. Nu is dat de standaard, maar aanpasbaar voor ieder lid zelf. Als je niks aanpast aan de privacy, mag dus iedereen die ingelogd is en 15+ berichten heeft je dagboek lezen. Je kan dat beperken door mensen aan je negeerlijst toe te voegen (die mogen het dan niet lezen) en/of alleen contacten toegang te geven.
    Je kan het ook uitbreiden door zelfs gasten toegang te geven.
    Ja? Hoe dan? Ik heb die optie wel zien staan maar ik kon hem niet aanklikken...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  9. #159
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door judith7 Bekijk Bericht
    hier judith, voorheen imsavior. ik kan nog steeds niet onder mijn oude account op het forum. ook nog geen nieuw wachtwoord per mail gekregen. gaat er iets mis? ik hoor het graag even.
    Hoi Judith, heb even een stukje gekopieerd wat nu bovenaan het forum staat (als je uitlogt):
    "Indien je problemen hebt met inloggen of geen mail ontvangt over je nieuwe wachtwoord (en je de spamfolder nagekeken hebt), stuur dan asjeblieft een mail naar info@nhforum.nl met daarin je gebruikersnaam. We nemen dan contact met je op om het wachtwoord te resetten.
    Excuses voor het ongemak!"
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  10. #160
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door judith7 Bekijk Bericht
    hier judith, voorheen imsavior. ik kan nog steeds niet onder mijn oude account op het forum. ook nog geen nieuw wachtwoord per mail gekregen. gaat er iets mis? ik hoor het graag even.
    Kleine miscommunicatie hier in huis. Komt er nu aan, mijn excuses!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marie Bekijk Bericht
    Ja? Hoe dan? Ik heb die optie wel zien staan maar ik kon hem niet aanklikken...
    Gedubbelcheckt en een vinkje aangezet. Ik had de rechten iets te streng staan waardoor dat inderdaad niet kon. Nu kan je dat wel aanzetten.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Eveline, ik wil graag mijn dagboek houden en aan kunnen blijven vullen. Onno schrijft dat mensen moeite hebben met verandering maar daar heeft het bij mij niet mee te maken. Als mijn hele dagboek geimporteerd kan worden in mijn blog, vind ik het prima.

    Er wordt gezegd dat de dagboeken afschaft worden omdat veel horsemanship verhalen nu in de dagboeken te vinden zijn en dat die informatie weer naar het openbare gedeelte zou moeten gaan om meer savvy te delen. Mijn dagboek is jarenlang het meest gelezen en meest beschreven dagboek van dit forum geweest. Nu even niet meer omdat ik moest studeren maar als ik weer ga schrijven, komt dat weer terug. Ik deel onwijs veel inzichten in mijn dagboek. Heel veel mensen lezen, reageren en leren in mijn dagboek. Dit schrijven de mensen die in mijn dagboek reageren ook.

    Ik draag met mijn dagboek wel degelijk bij aan informatie overdracht en dit wil ik ook blijven doen. Als mijn dagboek, tegen mijn nadrukkelijk wens is, toch als archief gebruikt zou gaan worden, dan ga ik helemaal niet meer schrijven want dan heb ik daar nl. zelf geen enkel belang meer bij. Ik wil hier heel graag mijn kennis delen en mensen inspireren maar dat alleen als ik er zelf ook iets aan heb. Vanaf nul moeten beginnen omdat ik ga bloggen (zonder dagboek import) motiveert mij totaal niet om te gaan schrijven.

    Je hebt het idee om dagboeken te sluiten en ik, en meer mensen hier geven aan, dat ze dat idee niet fijn vinden. Wil je je idee aanpassen alsjeblieft. Mensen kunnen bloggen als ze willen en mensen kunnen hun dagboek houden als zij dat willen. Lijkt me een prima meet-in-the-middle.
    Aan de hand van wat je schrijft, krijg ik het gevoel dat je het niet eens geprobeerd hebt. Wat jij aangeeft is met de nieuwe dagboeken zelfs beter mogelijk dan in de oude topic vorm. Het is beter doorzoekbaar, beter geschikt om je persoonlijke inzichten te delen met anderen. Het is niet persoonlijker of meer openbaar dan het topic. Specifieke inzichten die je graag wil delen, willen we graag weer in de daarvoor bestemde forumonderdelen hebben. Nog meer mensen dan al deden kunnen het dan vinden wanneer ze het zoeken. Juist die informatie overdracht willen houden, maar dan op de plekken waar meer mensen dan degene die toevallig weten dat ze in jouw dagboektopic moeten kijken, komen.
    Met je nieuwe dagboek kunnen mensen nog steeds reageren. Dat verandert niet.

    Ik vind het vervelend voor je dat je hier zo tegen verzet (Zo voelt dat echt voor mij. Namelijk niet proberen, alleen maar hakken in het zand). Je begint niet vanaf nul, zoals eerder gezegd kan je gewoon een link opnemen naar het oude topic in je dagboek-beschrijving. En ook zoals eerder gezegd ben ik nog aan het kijken naar een import, ik kan daar alleen nog geen beloftes over doen. Als je gaat dreigen (ja, zo komt dat over) met niet meer posten, dan is dat spijtig. Maar ik ga niet een verandering inzetten omdat jij dan stopt met posten. Dreigementen ben ik niet gevoelig voor.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  11. #161

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dag Onno,

    Hoe komt het dat je mijn uitleg waarom ik geen belang heb bij bloggen ziet als een dreigement? Ik houd het volledig bij mezelf. Ik schrijf dat als ik ergens geen belang bij heb, dat ik dat niet doe.
    Hoe komt het dat je het gedrag van een van de trouwste gedienden van dit forum interpreteert als tegen-willen-werken i.p.v. als een uiting van een intense wens?

    Ik probeer uit te leggen dat ik geen belang heb bij bloggen als ik mijn berichten niet kan importeren. Ik wil graag bloggen als dit een continuering is van mijn dagboek.

    Ik vraag of er een weg in het midden is. Ik schrijf dat ik graag wil bloggen dus jouw argument dat ik het niet wil proberen is niet correct. Ik wil alleen graag bloggen als ik de rest van mijn berichten er ook bij heb.

    Ik sla echt stijl achterover van jouw reactie. Dat ik niet wil is echt alleen jouw interpretatie. Ik wil echt wel maar ik wil mijn dagboek er bij houden.

    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  12. #162
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Het is juist bijna hetzelfde als de oude dagboeken. Als je in je eerste blog een link naar je oude dagboek zet kunnen mensen die altijd terug vinden. Je blogs zijn in principe net als je dagboek alleen met meer opties. Mensen kunnen zich nog steeds op jouw abonneren en reacties plaatsen.
    Ik moet zelf ook nog even wennen maar ik zie nu dat je precies dezelfde functies hebt als in het dagboek plus nog wat meer.

    Als de oude dagboeken zouden verdwijnen zou ik ook pissig worden maar die blijven dus bestaan als naslagwerk. Als iemand dus verder terug wil lezen kunnen ze daar altijd nog heen.

    Enige wat me nu opvalt is dat wanneer er een discussie zou ontstaan in en blog dan blijft dat beperkt bij die post. Terwijl je gewoon verder kunt gaan met nieuwe blogpost. Ik denk dat een gesprek dan misschien input mist omdat nieuwe inzichten weer in nieuwe blog staan. In de oude dagboeken kwam er dus in dezelfde stream belangrijke informatie bij.
    Nu ik het opschrijf zie ik dat dit verwarrend klinkt..
    Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.

  13. #163
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Dag Onno,

    Hoe komt het dat je mijn uitleg waarom ik geen belang heb bij bloggen ziet als een dreigement? Ik houd het volledig bij mezelf. Ik schrijf dat als ik ergens geen belang bij heb, dat ik dat niet doe.
    Aan de hand van deze regel uit je eerdere bericht:
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Als mijn dagboek, tegen mijn nadrukkelijk wens is, toch als archief gebruikt zou gaan worden, dan ga ik helemaal niet meer schrijven want dan heb ik daar nl. zelf geen enkel belang meer bij.
    Ik ervaar dat als een dreigement. Namelijk, "als je niet doet wat ik wil, dan post ik hier niet meer."

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Hoe komt het dat je het gedrag van een van de trouwste gedienden van dit forum interpreteert als tegen-willen-werken i.p.v. als een uiting van een intense wens?

    Ik probeer uit te leggen dat ik geen belang heb bij bloggen als ik mijn berichten niet kan importeren. Ik wil graag bloggen als dit een continuering is van mijn dagboek.
    Ik interpreteer het als tegenwerken omdat je nergens blijk geeft het uberhaupt bekeken te hebben. Daarom voelt dat zo.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Ik vraag of er een weg in het midden is. Ik schrijf dat ik graag wil bloggen dus jouw argument dat ik het niet wil proberen is niet correct. Ik wil alleen graag bloggen als ik de rest van mijn berichten er ook bij heb.

    Ik sla echt stijl achterover van jouw reactie. Dat ik niet wil is echt alleen jouw interpretatie. Ik wil echt wel maar ik wil mijn dagboek er bij houden.

    Roos
    De rest van je berichten is aanwezig op dit forum, het verdwijnt niet. Ik vind het spijtig dat je dat niet meer als "bij elkaar" ziet. Dan verschillen we daar van mening. In mijn ogen is het dichtbij, als je zelf de link in je Dagboekbeschrijving zet, is het zelfs maar een klik weg voor bezoekers.

    Het zou jammer zijn als je niet meer je ervaringen wilt delen omdat iets niet gaat zoals jij dat graag ziet. Echter er zijn op dit forum ruim 2000 leden, waarvan bijna 300 actief. Dan ga ik niet iets aanpassen omdat jij dat niet fijn vindt.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  14. #164

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Er zijn meer mensen die hebben aangegeven dat ze heel graag hun dagboek willen houden in actieve vorm.

    Mag ik vragen Onno wat jouw bezwaar is tegen de continuering van de dagboeken van de mensen die dat graag willen?

    Verder zou ik je willen vragen mij als neutraal te zien en niet iemand die tegen is. Dan ben ik nl. niet. Ik probeer het beste uit twee werelden te creeeren.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  15. #165

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik denk dat het op den duur best verwarrend is als er 2 verschillende methodes zijn om ergens te posten.

Pagina 11 van de 36 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •