In dagboeken lees in nog wel eens oefeningen waarvan ik denk. Recent nog een oefening ontdekt; de sliding rock. In het huidige Parellisysteem zijn de variaties in de games een beetje ondergesneeuwd door de patterns, terwijl er best nuttige oefeningen zijn. Nou kom ik niet verder dan S-pattern en Falling Leaf, sliding rock, maar Parelli kennende zijn er vast nog massa's andere leuke dingen. Weet je een leuke variatie op een van de seven games?

. Recent nog een oefening ontdekt; de sliding rock. In het huidige Parellisysteem zijn de variaties in de games een beetje ondergesneeuwd door de patterns, terwijl er best nuttige oefeningen zijn. Nou kom ik niet verder dan S-pattern en Falling Leaf, sliding rock, maar Parelli kennende zijn er vast nog massa's andere leuke dingen. Weet je een leuke variatie op een van de seven games?
Antwoord met Citaat
Ik wilde juist voorkomen dat er geen oefeningen zouden komen, omdat het beschrijven vaak veel lastiger is dan het uitvoeren. Vandaar mijn open vraag, gooi er maar namen van oefeningen in en dan puzzelen we samen wel over nut en uitvoering. 

Bladwijzers