Speciaal dat hij een manier vind om dat te doen zegIk dacht dat kriebelen niet echt mogelijk was met zo'n masker, maar voor Sofie is dat gelukkig niet zo erg want ze doet dat sowieso ongeveer nooit met andere paarden; ik ben haar kriebelmaatje
Ik ben alleen echt bang voor schuurplekjes aangezien ik de Greenguard vorige zomer eens 2 dagen heb aangedaan en ze toen meteen een wondje onderaan haar lip had... In dat geval moet ik dan misschien de graaskorf die jullie hebben aanschaffen maar daar heb ik voor de rest al wat meer negatieve dingen van gehoord.

Antwoord met Citaat
nadat ik mijn bericht geplaatst had!
) net op zijn onderlip, aan de onderkant. Ik smeer er na afdoen van het masker wat equaide op, en het wordt iig niet erger, maar het lijkt me toch niet lekker. Tips? Als ik er iets zachts inplak, dan moet het zeker goed vast blijven zitten, anders wordt het nog erger natuurlijk. En het moet dun zijn.
Door dit topic heb ik dan toch maar beslist om mijn stalgenootjes om hulp te vragen zodat er een zekere regelmaat in zou zitten, anders was het voor mij niet haalbaar. Nu heb ik dus de regeling dat Sofie het graasmasker 's ochtends aankrijgt wanneer de kudde een strook gras bij krijgt en in de namiddag gaat hij weer uit. Tegen dan is het meeste nieuwe gras toch al op. Het is moeilijk om na een paar dagen uitspraken te doen maar ik heb toch de indruk dat ze zich al een beetje beter begint te voelen 

Bladwijzers