Ik maak me ernstige zorgen over Atli.
Hij heeft al een tijdje jeuk aan zijn staart en de boel daar kapot geschuurd. Ik dacht dat het door aarsmaden kwam (die had hij ook daadwerkelijk), maar het gaat niet over. Toen zei de DA dat het ook kon dat hij last van zijn piemel had.
Daar heb ik nu inderdaad een aantal vreemde verdikkingen gevonden.
Die zitten op de overgang van de schacht van de penis, naar het donkere, zachtere huidgedeelte erboven. Vrij hoog op de penis dus. Een paar weken geleden had ik dat ook al gezien, maar toen was het minder dik en zat er een vreemde verwonding (leek een snee), die echter vanzelf weer is weggegaan.
Wat hij al langer heeft, zijn verdikkingen in zijn eikel. Die zijn ooit gediagnisticeerd als zijnde littekenweefsel t.g.v. kleine beschadigingen van de tussenschotjes die in de eikel zitten en dat zou verder geen kwaad kunnen.
Wat hij ook al langer heeft, zijn periodes dat hij een dikke koker heeft. Die is ooit ontstoken geweest (was toen ook warm), dat is behandeld en de verdikkingen die hij daarna nog heeft gehad, waren nooit meer warm en gingen altijd vanzelf over.
Verder maakt hij altijd veel smegma aan, wat ik af en toe weg was.
Hij voelt zich al langer tijd niet helemaal jofel maar ik kan er telkens de vinger niet op leggen.
Dit hele verhaal bij elkaar genomen, maakt dat ik nu erg bang ben voor peniskanker. En dan zijn de vooruitzichten ronduit slecht.
Ik ga nu snel een afspraak zien te krijgen in de kliniek.
Mijn vraag aan jullie is, of er hier mensen zijn die ervaring hebben met vergelijkbare problemen?
Ik kan er via google maar beperkt wat over vinden (en van dat wat ik vind, word ik niet erg vrolijk...).
Bladwijzers