Klinkt gaaf allemaal!!![]()
Klinkt gaaf allemaal!!![]()
Helaas te ver weg![]()
Is het trouwens echt ALLEEN voor forumleden, of zou ik een goede vriendin mee mogen nemen die erg geïnteresseerd is in NH?![]()
Als je samen met 1 paard mee doet, is het dan een beetje in te delen. Bijv. Als mijn bijrijdster Parelli doet, en ik Liesbeth Jorna rij workshop. Want er zijn er dacht ik meerdere met 1 paard toch? Dat niet alles tegelijk is?
Gaaf dat jullie dit allemaal organiseren, best een hele klus![]()
Dat lijkt mij geen probleem. Zijn er mensen die komen en dat liever niet hebben? Meldt dat dan even evt via PB. het is een FORUMfeest, dus dit soort dingen beslis ik niet alleen.Oorspronkelijk Geplaatst door Zoë
@San: misschien handig om alvast te melden wat de kosten worden voor deelnemers?
Is het handig om een overzichtje te maken van de workshops/activiteiten zodat mensen zich kunnen inschrijven en jullie zien hoeveel animo er voor iets is?
Klinkt als een goed plan, ik wacht af wat de anderen er van denken!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Wow! Dit klinkt heel erg leuk! Ik ga even overleggen of dit te regelen is om met Mouna, m'n paardje te komen!
Kiezen tussen de workshops word nog lastig. Ik zou dan denk ik voor Liesbeth Jorna & beginners cross willen gaan.
Ik laat het weten of het gaat lukken!
Ik denk ook beginnerscross en Liesbeth Jorna. Maar ligt er natuurlijk aan wie er voor de rest komen en met wat voor workshop.
Geregeld! Bij deze wil ik graag opgeven:
Mirjam Koolmees en Naf of Sal
Sieneke Abma en Mouna
Clinics nog even afhankelijk van het aanbod! Super leuk!
Jaaa, ik kom ook met sowieso sal! En misschien nemen we naf ook mee! Sieneke had mij al opgegeven (mirjam koolmees met naf en/of sal) leukleukleuk
Beetje afhankelijk van de prijzen maar zou graag de liesbeth jorna en de cross clinic willen volgen![]()
The best way to make your dreams come tru is to wake up!
Mijn vakantieplannen worden misschien toch aangepast. Dus heeeel misschien kom ik toch ook :-D
Vorige week spraken we de eigenaar van de Mariahoeve over het huren van het crossterrein. De kosten hiervoor waren behoorlijk hoor (10 euro per persoon ongeacht of je je paard meenam).
Vandaag wilde ik het officiele aanmeldtopic openen maar die 10 euro... Evi en ik vonden het gewoon te duur.
Daarom hebben we Rik gebeld. Onlangs hield hij een oefencross op zijn terrein namelijk! En we hebben toestemming om dit terrein af te huren op die dag! Voor slechts 100 euro, gedeeld over alle deelnemers en toeschouwers!
Zo blijft er meer financiele ruimte over voor de workshops.
We hebben nog niet vastgelegd en afgezegd, maar als er geen zwaarwegende bezwaren zijn, leek Stal Mansour in Arnhem mij een hele goede vervangende optie. Wat jullie?
Tja, dan kom ik niet met paard. Voor mij persoonlijk minder leuk, maar 10 euro voor mensen zonder paard vind ik wel erg veel.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bladwijzers