Ik kom graagmet een of beide paarden.
Ik kom graagmet een of beide paarden.
Ik ben erbij. Met shetlander of haflinger of zonder, is nog even de vraag.
Ik doe in ieder geval mee met de Parelli workshop en ruiterfit-training
Ik wil ook graag meedoen met een paard en vrijheidsdressuur mee doen of Liesbeth Jorna les, en mijn bijrijdster Rachel (ook forumlid( wil graag met hetzelfde paard de Parelliclinic doen.
Ik wil ook graag meedoen met paardIk wacht ook even het definitieve programma af.
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Jeeeej, cool, ik ben ook GRAAG weer eens van de partij!
Met Rebje zal wel lastig worden, maar wie weet.
Voorlopig maar aanmelden zonder pony.
Always put the relationship first!
Ik wil heel graag met Hjala komen. Even vervoer regelen Renkum is dichtbij Dus zou moeten lukken
Het definitieve programma is hier ook wel belangrijk om te weten.
De parelliworkshop zou wel kunnen met haar
Iemand toevallig die plekje vrij heeft in de trailer die langs Leersum komt??
Leuk leuk
Ik ben er bij, of ik met paard kom weet ik nog niet.
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ik meld me ook aanZonder powny...
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Waarschijnlijk ben ik er niet bij (groomen op menwedstrijd stond al eerder gepland), maar ben toch wel benieuwd wat er komt aan Parelli instructeur. Mocht het groomen toch niet doorgaan zou ik bij een leuke instructeur wel met paard die kant op willen.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik kom ook
Of Wientje mee gaat weet ik nog niet, het is wel wat lang rijden voor 1 dagje
De beginnerscross lijkt me ook erg leuk!![]()
Leuk! Ik wil mij ook aanmelden met mijn bijrijdster Estelle (ook forumlid) en mijn paard Lady en shet Mandy.
Met Lady zouden we graag de beginnerscrossles doen en Liesbeth Jorna of Parelli. En met Mandy lijkt VD mij heel leuk.
Is er al meer bekend over welke instructeurs nog meer en ook eventuele kosten van lessen?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ookal is het even stil, hier zijn we druk bezig hoor.
Inmiddels hebben we Liesbeth Jorna kunnen regelen voor 2 workshops. Met paard, dan wel met Simon.
Ook Humphrey Dirks heeft gereageerd maar helaas nog geen prijs doorgegeven. Even kijken of dat haalbaar wordt.
We zijn in gesprek met Nikki (ja je hoort van me)
ook voor Ruiterfitness hebben we iemand gevonden. We moeten nog even kijken hoe die ligt kwa prijs.
Oh, en we hebben ook iemand gesproken over crosstraining, en dat lijkt te gaan lukken
Oh, en de lokatie en datum zijn besproken met de eigenaar van de Mariahoeve.
Over prijzen etc moeten we nog even gaan puzzelen hoor. Dat horen jullie zodra alles duidelijk is hierover.
Zijn er nog workshops die ECHT in dit rijtje moeten worden toegevoegd? We moeten niet TEveel hebben natuurlijk, want alle workshops moeten VOL
Leuk, heb er zin in!
Humprey zou ook mooi zijn als dat luktEn cross training is ook gaaf.
Mocht je nog iets zoeken voor mensen zonder paard, dacht misschien die workshop van Tessa Roos.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers