Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 61

Topic: 28 juni, zaterdag, Playday + Workshops + Forumfeest in Renkum. Komt allen!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

28 juni, zaterdag, Playday + Workshops + Forumfeest in Renkum. Komt allen!

Jaaa, het gaat echt gebeuren, een gróte Forumplayday met leuke extra's (en taart, voor de forumverjaardag )

Zaterdag 28 juni, op de Mariahoeve in Renkum (Telefoonweg 16 )

's Ochtends een programma met workshops, van 10 tot 11.30 en van 11.30 tot 13u. Vervolgens een gezellige lunch en 's middags vrij spelen/buitenrijden/kletsen etc.

Kosten: € 10 met paard, € 5 zonder paard.
    Prijzen voor de workshops zijn afhankelijk van welke je wil volgen. Kijken bij de workshops is uiteraard gratis.

Sandra heeft in elk geval Liesbeth Jorna al vastgelegd voor de workshops: zowel mét, als zónder paard (SiMoN simulaties)
    Nikki van Visibre team kan ook, voor VD-lessen.
    Verder hebben we een beginners-cross-les, een Parelli-workshop en een ruiterfit-training in de planning.

Graag hier je aanmelding, met/zonder paard. En je voorkeur voor de workshops (je mag ook iets noemen wat nog niet in het rijtje staat).
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re:28 juni, zaterdag, Playday + Workshops + Forumfeest in Renkum. Komt allen!

Ik wil me wel alvast inschrijven met Casindy Ik zou wel een les willen van Nikki.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Leuk, ik houd het vrij. Ik wil me ook vast aanmelden met Flame.
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

Nou ik ben er samen met Dineke en Moon! (waar aan mee te doen ga ik overleggen en ligt aan de kosten)
    Mocht je iemand nodig hebben voor taart of cupcakes te maken neem dan ff contact op misschien kan ik wat voor jullie betekenen.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    47
    Dagboek Berichten
    17

Wyzky en Marlies; jajajajajajajajajajajajajajaja superleuk, heb er heel veel zin in

Parelli workshop vind ik sowieso heel leuk, de rest ook.... o jee

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Ja, ik kom met paard! Oei, moeilijk te kiezen, is allemaal leuk!

Actief Forumlid Zoë's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2014
    Leeftijd
    28

Ik ben er sowieso bij zonder paard!!
    Zou leuk zijn als mijn paard mee kon, maar vervoer is denk ik lastig.. (heb mijn moeder al vrij vaak nodig als chauffeur deze zomer )
    Met paard zou ik denk ik gaan voor Liesbeth Jorna en een cross-les!

Onwijs gaaf dat jullie dit willen organiseren, wordt erg gewaardeerd

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Ik ben al aangemeld zie ik!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik ga mijn best doen om te komen.
    In elk geval zonder paarden, misschien met, maar dat weet ik nog niet. Dat zal er erg van afhangen hoe fit ik dan ben, en of Atli dan inmiddels besloten heeft dat trailerrijden wél oké is (nu raakt hij daar nog erg gestresst van en morgen moeten we naar de kliniek... dat zal het ook niet beter maken ben ik bang).

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re:

Ik meld me aan. De beginners cross les lijkt me erg leuk!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Helaas kan het voor mijn ook niet, geen vervoer voor paard dus dan blijven we thuis
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid wendyjj's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2012
    Leeftijd
    26
    Dagboek Berichten
    11

Ik wil me graag aanmelden met paard! Liever geen workshop lijkt me al genoeg uitdaging om op vreemde lokatie te spelen kan dat?

Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    63

Ik wil mij ook graag aanmelden met paard! Ik wil graag meedoen met de beginners crossles en de Parelli workshop is even afhankelijk van wie hem geeft en wat het onderwerp is Mocht ik een tweede paard mee kunnen nemen, wil ik ook wel meedoen met de VD les.
    Life begins where fear ends..

Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Ik wil ook met paard komen, ik wacht even het uiteindelijke programma af om te kijken wat het meest geschikt is voor ons om mee te doen.
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Actief Forumlid Lintjuuuh's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2006
    Dagboek Berichten
    14

Ik meld mij aan met Ele lijkt me een super ervaring.

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten