Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Beginnen: stappenplan? Verschil Learning Library en Online learning?

  1. #1
    *nieuw* Stefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2014
    Locatie
    regio Amsterdam
    Leeftijd
    58
    Berichten
    2

    Beginnen: stappenplan? Verschil Learning Library en Online learning?

    Ik ben net begonnen met me te oriënteren op Parelli en wil beslagen ten ijs komen: eerst lezen en bekijken wat echt nodig is, dan met mijn paard aan de gang. Maar ik verzand in alle info die ik als Digital member op de Parelli-site tegenkom.

    Wat is nou het verschil tussen de Learning Library en de E-learning:Online Learning Lessons? En wat is een must en wat is verdieping? Ik wil het per game stap voor stap doen: benodigde info bekijken, doen met paard en daarna nog wat verdiepen en verfijnen, is dat verstandig? Ik mis een beetje een stappenplan of een schema, ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Wie helpt me een beetje bij mijn start?

  2. #2
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Beginnen: stappenplan? Verschil Learning Library en Online learning?

    De Learning library bevat alle beeldmateriaal wat door Parelli naast level pakketten is uitgebracht. Dus daar kan je op onderwerp zoeken, bijvoorbeeld om je te verdiepen in een horsenality of om oplossingen voor een probleem te vinden. Onder elearning vind je 12 level 1 lessen, daar kan je het beste beginnen.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  3. #3
    Actief Forumlid Elaba's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Belgie
    Leeftijd
    31
    Berichten
    304
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Beginnen: stappenplan? Verschil Learning Library en Online learning?

    Ik ben in het begin ook eerst begonnen met de elearning omdat dat echt de basis is en dan ben ik alle andere dingen gaan bekijken
    je haalt er echt super veel uit maar inderdaad de eerste keer is het heel overweldigend
    je moet alles even isoleren en echt alles stapje per stapje doen en dan komen alle verbindingen

  4. #4
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Beginnen: stappenplan? Verschil Learning Library en Online learning?

    Ooh, ik kan me dat goed voorstellen!

    Ik ben toen ik begon met Parelli online lid geworden en had de dvd's van L1 en L2 geleend. Die opbouw in combi met verdieping via Connect op punten die me handig leken vond ik zelf erg fijn.

    Daarbij was echte les, fysiek dus, voor mij ook heel prettig en bijzonder waardevol. Even een paar lessen in het echt, en daarna kon ik ook weer veel stappen zelfstandig nemen en wist ik veel beter waar ik mee bezig was en hoe ik dingen kon plaatsen.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •