Dat was ook de reden dat ik het gemist had. We waren met een groepje van 5 en misschien stond het ergens duidelijker vermeld maar niet gezien.
Dat was ook de reden dat ik het gemist had. We waren met een groepje van 5 en misschien stond het ergens duidelijker vermeld maar niet gezien.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ja, hier ook om die reden gemist, helaas.Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne
Weekend komt voor mij te vroeg, maar klinkt wel heel goed.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Oorspronkelijk Geplaatst door ali
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Heb je al op internet gekeken?
http://www.horsefeelings.nl/html/
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb lang les van Wim gehad Ali. Hij is een kei in het kijken naar wat individuele combinaties nodig hebben om verder te komen, gebaseerd op klassieke dressuur. Met name in de zijgangen heb ik veel progressie geboekt in het rijden bij Wim.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik kan niet heksen Ali. Heb ook een buiten wat aandacht vraagt.Oorspronkelijk Geplaatst door ali
Idd, bekijk zijn site en dan zie je dat hij klassiek is opgeleid. Dit geeft Prompertje ook al aan.
Sorry, dank je wel.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Is okOorspronkelijk Geplaatst door ali
Je kunt eigenlijk alle kanten met hem uit, daarom heb ik ook op de poster gezet dat je werkpirouettes kunt oefenen met hem ( en écht, die heb ik gezien hoor) maar ook als je net begint met inrijden kan Wim je heel goed verder helpen.
Ik wacht ook nog even af, ik wilde me opgeven maar mijn paard liep vandaag helaas niet helemaal lekker..
Wat vervelend :OOorspronkelijk Geplaatst door marina
Wat een gaaf idee!
Ik wil heel graag mee doen maar heb misschien die zaterdag (10 mei) een selectiedag voor een traineeship...
Ik hoor daar in de eerste week van mei meer over. Als ik niet door ben wil ik graag mee doen (en die kans is groot), mits er nog plek is natuurlijk.
Dit is zowaar op paardrij-afstand.
Oeh, leuk!
Ik ga er ook ernstig over na denken.
note to self: change the mind, the body will follow.
1e week mei beslissen is natuurlijk wat aan de late kantOorspronkelijk Geplaatst door Ebby
Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
![]()
1e week mei beslissen is natuurlijk wat aan de late kant[/quote]
Ik neem aan dat de eerste week van mei de week is waarin 1 mei valt. Of wil je daarvoor al de definitieve lijst hebben?
Je hoeft geen plekje voor mij te reserveren, ik kom dan alleen als er nog een plaatsje over is. Of vind je dat ook niet fijn?
Anders wordt het hem dus niet.
Vol is volOorspronkelijk Geplaatst door Ebby
![]()
Bladwijzers