Ik wilde deze week de datum eigenlijk al proberen vast te leggen hoor.
Heb inmiddels Liesbeth gemaild.
Nikki kan dus ook.
De rest ga ik later eens bellen of mailen.
Ik wilde deze week de datum eigenlijk al proberen vast te leggen hoor.
Heb inmiddels Liesbeth gemaild.
Nikki kan dus ook.
De rest ga ik later eens bellen of mailen.
Leukleuk heb er zin in, hebben jullie hulp nodig vooraf of ter plekke dan help ik graag, helemaal nu ik moon op mariahoeve verzorg.
Qua kosten hopelijk wordt het niet erg veel, ben maar arme student.
Qua parelli, fleur van wollingen is bijna 2 ster woont echt om de hoek misschien nog makkelijker, ik ken haar wil eventueel wel contacten?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Misschien weet Liesbeth Jorna iemand voor ruiterfitness? Ze heeft afgelopen seizoen zelf gefitnessed.
Voor een crosstraining weet ik niemand maar voor een PTV training zou je Ibgrid Helmes kunen benaderen? Die zit hier om de hoek.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Waar woon je?Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Lijkt me heel gezellig. Jullie maken er iets georganiseerde van. En wat als je daar medeforumleden ontmoet zonder iets?
Flame en Ali's lessen
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Concrete ideeën , leuk!
Een springparcours is geen cross, maar zou die meneer van Mansour niet ook een optie zijn voor een spring / cross les ?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Kwa kosten bedoel je, ali?
Ik denk dat we verschillende opties geven. Of dat je per workshop een bedrag meebetaald of zo. Als het allemaal concreter wordt, kan ik daar ook meer over zeggen natuurlijk.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Met mijn jonge Meesje zijn de meeste paardgerelateerde items zo niet wat.. Het gaat mij vooral om de ervaring en het spelen op vreemd terrein in goed gezelschap. Zou het dan bijvoorbeeld ook een optie zijn om alleen de middag te komen?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Nee, gewoon elkaar kunnen aanspreken, ontmoeten, zonder iets te 'moeten'. Ik vond het grandioos dat jullie iets willen organiseren, echter onze gemeenschappelijke interesse is liefde voor paarden.
Flame en Ali's lessen
Hm heeeeeeel misschien kan ik voor de BBQ gaan en wat foto's maken, dan zie ik jullie ook weer eens...Renkum is relatief dichtbij maar ik moet wel ff met manlief overleggen. Dus ik volg dit topic af en toe even![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Er is op het crossterrein ruimte genoeg om elkaar gewoon te ontmoeten als je zonder paard komt en geen workshops wilt doen lijkt me.
Ook met paard, als je alleen wilt spelen, kun je gewoon op het crossterrein terecht. Behalve sprongen van allerlei formaten is er ook een zgn tafel, een poel en een soort geul met een boomstam erin. Verder is er ruimte genoeg ook als je niets met de hindernissen doet. We kunnen eventueel een paddock prikken waarin je online of @liberty wat kunt doen. Er zijn pionnen die we kunnen gebruiken, een paar playrollen en we mogen vast ook Ineke's zeil wel gebruiken. Speelmateriaal genoeg dus.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
De workshops moeten iets extras zijn, GEEN belemmering lijkt me. Ook geen verplicht onderdeel of zo.
Het komt mij ook goed uit om niet te vroeg al aanwezig te zijn (wegens het kunst en vliegwerk dat nodig is voor ik weg kan) En bovendien is een hele dag zowel voor mij als voor Mees wat lang... Opteer ik vooralsnog op spelen in de middag!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
21e kan ik niet, 28e wel. Als het dan is, ben ik erbij met m'n shetlander of haflinger.
Beetje afhankelijk van welke pony ik meeneem, wil ik wel les.
Instructeur maakt me niet zoveel uit!
Parelli instructeur is altijd fijn.
Vlaardingen, bij RotterdamOorspronkelijk Geplaatst door ali
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers