Ja, de Mariahoeve is in Renkum.
Ja, de Mariahoeve is in Renkum.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik heb hem ook ingevuld!
Remedio ziet er erg leuk uit!
Ook ruiterfitness lijkt me leuk! Ook geschikt voor de mensen die geen eigen paard meenemen..
Ik ga eens even verder denken..
Ik heb alles aangevinkt, het hangt bij mijn van het vervoer af![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Een spring/cross workshop lijkt mij erg leuk
Misschien ook iets van openbare lessen? Ik zou het wel tof vinden om les te hebben op zo'n mooie locatie met zoveel ruimteEn dan bijvoorbeeld van Florien? En van Eef Veenstra?
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Eef Veenstra staat ook op mijn verlanglijstje. Met al die obstakels kun je zoveel leuks doen!
Jaaa, crossles!!![]()
Haha die rodeostier, die weet ik ook nog wel ja
31 mei is de enige dag dat ik níet kan.... die dag kom ik terug van vakantie. De andere data kan ik wel!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Doe mij maar 31 mei, beide data in juni worden lastig voor me (21ste verjaardag en 28ste is wederhelft op autokamp) Juli kan wel weer
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik ben ook voor cross (niet te hoog) of springles - of een les van Florien
BBQ of lekkere pannekoeken, of een buitenrit en samen kletsen met bekenden. Ik vind het allemaal leuk
En Toby ook hoop ik
. Ik kan nu nog alle data.
Today is a perfect day to start living your dreams!
28 juni heeft manlief al een weekendje, dat zou enkel met veel geregel kunnen (maar evt niet onmogelijk). Alleen 19 juli wil ik echt niet, dan brengen we Mariko naar haar allereerste scoutingkamp, vind ik toch wel iets bijzonders en daar hoor ik bij te zijn.
Mijn voorkeur zou mei of juni zijn, juli is nog zover weg...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
31 mei heb ik een lesdag staan dus die word het voor mij niet
Verder ben ik opzich wel flexibel, weekenden worden alleen erg snel volgeboekt op het moment![]()
Ik ben ook voor 31 mei
Eef vragen zou leuk zijn maar die zit dan in Amerika voor een coltstart... Een andere parelli instructeur, misschien uit Duitsland?
www.extremetrailpark.nl is misschien ook een leuke locatie?
Ik gok trouwens dat veel instructeurs al vol zitten op zo'n korte termijn, zou best eens kunnen dat mei niks word wat dat betreft...
Oh en dat trailpark ziet er gaaf uit zeg! Al vind ik dat wel te ver voor een dag, zeker met trailer.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
@ visiibreteam, jammer als 31 mei wordt had graag wat vrijheidsdressuur willen leren
31 mei zou kunne, maar is wat lastig ivm dag ervoor concert en vanuit den helder kom. Kan vast wel wat regelen. Maar voorkeur heeft juni/juli
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
21/28 juni en 26 juli heb ik alle 3 tot nu toe niks staan en zal even een beetje proberen er rekening mee te houden![]()
Bladwijzers