Heel leuk, als uiteindelijke datum uitkomt komen Wyz en ik zeker!
Heel leuk, als uiteindelijke datum uitkomt komen Wyz en ik zeker!
@ sandra, dineke, mocht het mariahoeve worden, dan wil ik best wel in de organisatie meehelpen.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
leuk ideeik zou zonder een paard komen, maar lijkt me alsnog heel leuk!
De Mariahoeve in Renkum is voor mij ook lekker dichtbij. Ik ben benieuwd naar de datum.
Oei als het de mariahoeve in renkum wordt zou ik graag met iemand met de trailer mee willen rijden![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Wat een super leuk idee!!! Afhankelijk van de datum kom ik zowieso zonder paard. Afhankelijk van de locatie kom ik misschien met paard. Ik hoop dat het op de Mariahoeve kan, dan kom ik zeker met paard!
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Tegen Renkum heb ik ook geen bezwaar.
Of ik met paarden kom weet ik nog niet, dat zal erg afhangen van mijn fitheid.
Gaaf idee! Afhankelijk van de datum en lokatie willen JJ en ik graag ook komen!
Even overlegd met de sh van de Mariahoeve. Er is veel mogelijk. We kunnen de crossbaan en beide bakken huren. Eventueel kunnen we de achterste wei naast de crossbaan erbij gebruiken voor parkeren en/of paddocks als er erg veel mensen komen. Er mag ook gegrondwerkt worden op het crossterrein. Er zijn twee losse WC's naast de binnenbak die normaliter alleen gebruikt worden tijdens de endurance, die kunnen we dan gebruiken.
We zijn wel afhankelijk van het weer want het enige binnen is dan de binnenbak en dat is echt alleen een bak, er is geen kantine oid.
@ Sandra, ik pb je even met details.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
To dat er dan wel gegrondwerkt mag worden![]()
Zijn er ook mensen die een rustig bosritjes willen doen? Pannekoekenhuis in de buurt, jammie.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Wauw gaaf Dineke,
Sandra, ik wil wel helpen organiseren hoor.
En denk bosritje moet zeker mogelijk zijn. Het gaat toch om een dag gezellig met elkaar.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Wat een super leuk idee! Als Clay mee wil,neem ik graag m'n paard mee
![]()
Oh leuk man! Misschien kom ik wel rijdend heen![]()
Wat fijn dat het op de mariahoeve kanben benieuwd wat de datum word.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Bladwijzers