Het lijkt mij ook leuk om te komen met Monty. Afhankelijk van de datum en of ik een vrachtwagentje kan huren voor Monty.
Het lijkt mij ook leuk om te komen met Monty. Afhankelijk van de datum en of ik een vrachtwagentje kan huren voor Monty.
Lijkt mij erg leuk. Kan ik meteen als 'nieuweling' wat mensen ontmoeten en van alles leren.
Ik kan alleen niet in de zomervakantie en ook niet met paard.
mariahoeve lijkt mij goed idee![]()
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Leuk![]()
Wat een leuk idee!
Als ik vervoer kan regelen wil ik misschien ook wel met paard komen![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Als het een beetje te rijden is kom ik graag met Anna. Haar koets is inmiddels gearriveerd, dus we kunnen veilig op pad :P
Lijkt me erg tof. In principe kan ik enkel ZONDER paard.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Wat een leuk idee!
Afhankelijk van de datum en de locatie wil ik er zeker bij zijn!
Leuk hoor! Ik kom als toeschouwer!
Dineke, wil jij eens informeren bij de mariahoeve naar de mogelijkheden en de kosten ervan?
Volgens mij wordt het hoog tijd dat Flame en ik me ook weer eens een keertje laten zien. Ik ben benieuwd naar een locatie, en datum.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Wat leuk zeg, al die enthousiaste reacties. Daar wil ik best wat moeite voor doen hoor!
Mariahoeve klinkt prima. Er wonen sowieso al diverse forumleden in de buurt, dat is fijn. Ik wist niet dat er een cross terrein was!
Eerst maar eens kijken of de lokatie lukt, dat de datum en dan de verdere invulling denk ik.
Ik vraag het voor je na!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Wat een superleuk idee!
Alleen ben ik deze zomer 1 week op vakantie, en dat is precies met 19 juli![]()
Leuk idee! Ik kom sowieso (als ik kan), met of zonder paard.
Bladwijzers