Wat een leuk idee, maar wacht even af als meer concreet wordt. Paard mee wordt lastig, denk ik. Nou ja wie weet.
Wat een leuk idee, maar wacht even af als meer concreet wordt. Paard mee wordt lastig, denk ik. Nou ja wie weet.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
En iets zonder paard? Dan heb je al weer een wat kleiner terrein nodig. Met workshops bijvoorbeeld over Pilates, een zitsimulator, dat soort dingen?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Het idee klinkt erg leuk. Denk niet dat ik met paard zou komen, maar als de datum uitkomt is zonder paard komen voor mij zeker een overweging. Equiday is erg leuk, maar ik miste echt een paar bekenden, waar ik in voorbije jaren wel even een praatje mee heb gemaakt. De nieuwjaarsborrels heb ik ook paar keer bezocht en dat vond ik altijd erg leuk!
Als ik die datum kan kom ik met paard.
In Leusden is een grote manege, niet dat waar we de 1e EquiDay gehouden hebben, maar waar de Tinkers hun jaarlijkse evenement organiseren. Is met bakken, buitenterrein en vast ook kantine/toiletten. De Treekhoeve heet het. Misschien kunnen we daar een zaterdag in juni regelen?
Lijkt mij ontzettend leuk!!Ik kom ook met paard(en) als ik de gekozen datum kan
![]()
Het is denk ik, gezien het onvoorspelbare weer in Nederland, wel handig om voor iets te kiezen waar ook een binnenbak aanwezig is? Ik heb even op de website van De Treekhoeve gespiekt en dat ziet er volgens mij goed uit![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
De Treekhoeve ben ik als klein meisje wel paar keer op kamp geweest. Is inderdaad een mooi terrein!
Hoeveel ruimte zou er nodig zijn? Dan denk ik nog even verder mee!
Leuk! Ik kom graag MET paard!
Als het niet om een crossterrein gaat zijn er heel wat mogelijkheden.
De voornruiters in Utrecht tegenwoordig hebben ook een gigantische hal. En behoorlijk buitenterrein. Super parkeergelegenheid.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Het voordeel van een crossterrein is dat iedereen zich kan vermaken, zonder dat je vanalles moet gaan neerzetten en zo. Ik vond dat in Lunteren echt een voordeel. de veelzijdigheid ervan.
Oh wat gaaf! Ik zou graag komen met Fen als dat ook maar enigzins mogelijk is.
Lunteren wad gaaf, maar idd, de route en het parkeren zou voor mij nu ook enigzins een drempel zijn, wat een avontuur was dat. Leusden is vanaf hier ook nog goed aan te rijden.
Qua instructeurs, Liesbeth Jorna staat al tijden bovenaan mijn lijstje en Eef Veenstra en Zoe v Kruiningen daar vlak onder.
Ik hoop dat het echt vorm kan krijgen, al was het maar omdat we nog een playday samen zouden doen SanEn na de Equiday val ik altijd een beetje in een gat, zat al te denken om dan maar mee te doen aan het tournament om weer een nieuw doel te hebben, maar dit is ook gaaf!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oh en dingen zonder paard, die Floatsting (oid) lijkt me interessant, en wat Liesbeth Jorna toen deed met die poolnoodle over zijgangen, heb ik toen gemist.
En misschien een workshop voor creabea's, zelf een armbandje can paardenhaar maken of zo'n kralenketting voor je paard. Ik zou me dan geloof ik zonder Fen ook goed vermaken en het is gezellig om met andere forumleden te freubelen!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oh en zonder paard kan je ook leren over het intekenen van een kaart voor de TREC.
Lijkt me hartstikke leuk! Alleen de 19de juli ben ik ook op vakantie.
Qua locatie, wat dachten jullie van de Mariahoeve? Er is een crossterrein van 2 ha waar je ook een hele sloot trailers kwijt kan. Laatst was er een crossvereniging die ook de binnenbak en buitenbak erbij gehuurd had, dat kan dus kennelijk ook. Beide met Achterberg bodem. Er is een toilet, moet je even navragen of je die ook daadwerkelijk mag gebruiken.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Dat klinkt ook super Dineke. Ik wil graag komen, of het met paard kan is afhankelijk van feit of ik vervoer kan regelen maar zou mij wel leuk lijken eerlijk gezegd.
Sandra superidee !!!!![]()
Idee van Eva vind ik ook leuk, samen freubelen met paardenhaar![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers