Heerlijk dat enthousiasme. De mariahoeve lijkt vooralsnog een mooie lokatie ervoor. Ik hoor van evi nog de data dat zij kan, en dan kunnen we gaan stemmen. Evi moet er natuurlijk wel zelf bij kunnen zijn![]()
Heerlijk dat enthousiasme. De mariahoeve lijkt vooralsnog een mooie lokatie ervoor. Ik hoor van evi nog de data dat zij kan, en dan kunnen we gaan stemmen. Evi moet er natuurlijk wel zelf bij kunnen zijn![]()
Super leuk dat het op de Mariahoeve kan!!!![]()
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Erg leuk idee!
Mariahoeve is wel heel erg lekker om de hoek
Afhankelijk van de data, ben ik er graag bij.
Surrender to fun!
Het lijkt mij ook heel leuk om te gaan! Misschien kunnen wij kijken of we samen zouden kunnen gaan? Ik ga er vanuit dat Merlot niet mee kan.. Maar wie weet!Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
![]()
Het lijkt me erg gezellig zo'n dag. Paard meenemen is voor mij geen optie. Dus zou ik dan zonder komen.
@ Caroline, we zouden kunnen carpoolen.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ja, ik neem wel Anna dan meeMaar we hebben sinds vorige week een koets voor haar, dus dat gaat goedkomen :P
Leuk! Afhankelijk van de datum ben ik erbij met Ele!
Komt er iemand die dicht bij putten woont mee? Misschien kan ik dan wel samen met Holly komen![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Hopelijk is er snel datum bekend, heb er nu al zin in!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Als het op de Mariahoeve is, dan denk ik dat ik ook wel kan.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Leuk initiatief! Wij zijn er ook graag bij als de datum in de agenda past, wat 't nu allemaal doet![]()
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
@ Caroline: je gaat die arme Anna toch niet aangespannen helemaal naar Renkum laten sjouwen hč??? :P![]()
Neehoor, we hebben een koets waar ze zelf in kan, en een koets die achter haar kan (en die kan ook weer op de koets waar ze in kan :P
Oh dat zal ze fijn vinden denk ik zo.![]()
Wat een leuk initiatief! Het lijkt me super leuk om met Hjala voor het eerst mee te nemen!
Hier zou ik ook even met de datum en dan het vervoer liggen, maar er is altijd wel wat te regelen.
Bladwijzers