Ik kom ook graag met paard![]()
Super leuk idee Sandra en tof dat je na zo'n groot evenement nog puf hebt om je hier voor in te zetten!![]()
![]()
![]()
Ik kom ook graag met paard![]()
Super leuk idee Sandra en tof dat je na zo'n groot evenement nog puf hebt om je hier voor in te zetten!![]()
![]()
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Leuk!
Ik ga niet op vakantie dus kan meestal.
www.niettevermijden.com
Dat zou leuk zijn!! Ik kom graag met paard, dat lijkt me het leukst
19 juli is voor mij ook geen optie.
Ermelo is wel een ideale locatie. Geen idee of er iets soort gelijks te realiseren valt?
Gaaf idee! Ik zou ook graag met paard willen komen. Hangt wel een beetje van de datum af. 19 juli zou voor mij perfect zijn, maar zo te lezen voor de meeste anderen niet.
It's not about being the best. It's about getting better.
Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!
Lijkt mij ook erg leuk
Met paard is afhankelijk van locatie (meer dan 2u in de trailer vind ik voor een dagje wat overdreven) maar zonder knollie wil ik er sowieso bij zijn![]()
Lijkt me ook erg leuk, met paard(en).
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Op de mariahoeve mag je niet grondwerken met je paard op de crossbaan toch? Dat zou wel erg zonde zijn..Oorspronkelijk Geplaatst door senta
Klinkt onwijs leuk!!
Crossterrein heeft voor mij wel echt een meerwaarde, zou graag met 'gelijkgestemde' een keer willen oefenen!
Ligt wel een beetje aan de locatie, heb een chauffeur nodig als ik met paard kom
Deze zomer ben ik érg druk, maar mocht ik kunnen, ben ik ook bereid om mee te helpen in de organisatie!
Ik zal eens meedenken voor locaties..
Erg gaaf idee! Ik zou het zeker leuk vinden om mee te doen.
Als je hem afhuurt wel lijkt me. De sh kennende zal ie er dan echt geen bezwaar tegen hebben. Het is meer dat hij vindt dat de grondwerkers op stal de 'rijders' dwars zitten. Beetje flauw. Maar als je hem extern huurt zal het wel ok zijn. Moeten we dan wel even navragen natuurlijk.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Leuk idee, ik doe graag mee!
Supertof dat je dit nog wilt organiseren Sandra, hoe jammer het ook is dat op zomerdagen niet iedereen kan, het lijkt mij logisch dat je een datum plant waarbij jij buiktechnisch nog mee kunt doen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Lijkt mijn super gaafals ik vervoer heb kom ik graag met paard
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Mo.. als het meezit heb ik over een maandje een trailer... Dus als het toch een datum wordt dat ik ook kan, zijn er al twee mogelijke taxi's voor je (Ik reken voor het gemak mevrouw Haanstra ook even mee)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ja leuk!
Als het uit komt zijn snow en ik aanwezig![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Lijkt me heel erg leuk.
Ga graag eens over een cross terrein met Sterre.![]()
Bladwijzers