Hoi!
Aanstaande vrijdag ga ik helpen voor de equiday alleen het zou voor mij handig zijn als ik vanaf een station met iemand mee zou kunnen rijdenAnders moet ik met het OV en dat is best een endje
Ik wil ook wel helpen met de benzinekosten hoor!
Hoi!
Aanstaande vrijdag ga ik helpen voor de equiday alleen het zou voor mij handig zijn als ik vanaf een station met iemand mee zou kunnen rijdenAnders moet ik met het OV en dat is best een endje
Ik wil ook wel helpen met de benzinekosten hoor!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Vanaf waar?
Sterre rijd met mij mee, maar ik heb ook nog een achterbank. Waar zou je dan opgehaald moeten worden? Ik rijd vanuit Ede via Arnhem naar Equiday.
Moet je er om een bepaalde tijd zijn, omdat je mee helpt?
@ wien. Vanaf waar maakt mij niet uit.
ik moet er volgens mij om 1 uur zijn
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Van waar kom jij dan? Is wel zo makkelijk om te kijken met wie je mee kan. Ik kom bijv. Vanaf Oss met de auto.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik kan naar station apeldoorn, amersfoort, putten en utrecht komen![]()
heb je al iemand? Voor mij is het een stukje om, maar bij gebrek aan wil ik dat zonodig wel doen.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Komt er iemand ook langs een station in de buurt van knhs centrum? Met de bus kan ik ook gaan hoor maar ik zag dit oproepje en dacht he dat wil ik ook wel.
Ik heb helaas nog steeds geen vervoer.
Hoi Maureentje,
Als het echt een probleem is willen wij je altijd wel even ophalen hoor. Wij zijn er vanaf 10 uur. Voor mij is het het makkelijkste als ik je rond kwart voor 10 kan oppikken in Nunspeet. maar als dat lastig is, dan kan het ook rond 12 uur. Dan rijden we even heen en weer. Bel me anders even in dat geval 06-51646227 (nummer is toch nationaal bekend inmiddels)
Ooh sandra dat zou fijn zijn! Ik ga even kijken hoelaat ik er ben in nunspeet. Probeer er kwart voor 10 te zijn
Ik had verkeerd gekeken, vrijdag kom ik nog nietzaterdag pas... Dus dat gaat niet lukken
Sandra ik ben rond half 10 op station Nunspeet. Dus ben er op tijd.![]()
Nou helemaal goed dan! Pik ik je op daar. Ik rijd met een knalgroene renault megane. Kan niet missen.
Oke is goed! Zie je dan![]()
Bladwijzers