Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Goed genoeg voor level 2 on line?

  1. #1
    Actief Forumlid LaraKuhr's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2013
    Locatie
    Hoorn
    Leeftijd
    32
    Berichten
    168
    Dagboek Berichten
    1

    Goed genoeg voor level 2 on line?

    Vrijdag avond stuurde Nicky een berichtje dat ze trouwens de volgende dag wel langs kon komen voor les. Nou, prima eigenlijk. Hadden we meteen spontaan bedacht dat we wel mijn level 2 on line auditie op konden gaan nemen. Zo'n 15 uur later stond de camera te draaien
    Ik dacht dat ik wel bloednerveus zou worden van het feit dat er een camera op me stond gericht, maar eigenlijk viel het reuze mee met mijn cameravrees. Vinny begon een beetje té left-brained (wat hij de afgelopen weken helemaal niet was geweest), maar ze waren achter de bak nieuwe paaltjes aan het slaan voor het weiland en dat was natuurlijk het ideale excuus voor rennen en steigeren. De eerste opname ging daarom niet zo lekker, maar na de pauze was hij weer helemaal oké. De tweede opname ging eigenlijk gewoon prima Mr. Green Niet perfect, maar dat is ook niet nodig.
    Nicky had 's avonds mijn filmpjes gemonteerd, muziekje eronder geplakt en feedback gegeven waar we weer veel mee kunnen. Thanks Nicky! Wat ben ik blij dat ik je hier op het forum heb gevonden knuffel

    Volgende week wil ik graag mijn freestyle auditie met Jip opnemen, zodat ik in één keer mijn level 2 in kan zenden. Maar nu eerst even het resultaat van Vinny's auditie, met een heerlijk zonnetje op onze bolletjes Feedback is altijd welkom!

    https://www.youtube.com/watch?v=2jp6Rql9QCs[/video]
    It's not about being the best. It's about getting better.

    Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!

  2. #2
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:Goed genoeg voor level 2 on line?

    Eigenlijk ben ik helemaal niet zo goed in feedback geven, maar hier in elk geval wat tips.

    Het lijkt of je paard niet helemaal lekker loopt?
    Wat mij opvalt is dat je soms wel je fases heel lang aanhoudt zonder dat er reactie komt.
    Zou iets meer reactie willen zien, waardoor je ook meer neutral krijgt. Er zijn weinig rustmomenten. Alles gaat snel.
    En een enkele maal is het mij niet helemaal duidelijk wat je wilt van je paard.

    Ik vroeg me af of alles erin zit, maar op het eind kwam massage legs inderdaad nog. Na een knip, eerder mocht dat niet, weet niet hoe dat nu is.

    De trot - back up is niet duidelijk te zien omdat je het doet van de camera af.

    Of het genoeg is. Ik denk het wel. Je bent duidelijk een leuk stukje op weg met je paard!
    Maar soms begrijp ik de beoordelingen niet helemaal. Ene keer een stuk beter dan ik verwacht, andere keer zijn ze ineens wel streng.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  3. #3
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Goed genoeg voor level 2 on line?

    Auditeren is jurysport, daar is over de beoordeling weinig te zeggen .

    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  4. #4
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re:

    Leuk filmpje hoor.
    Verder eens met de bovengenoemde punten. Eigenlijk qua feedback viel mij hetzelfde op als wat Dyonne zegt. Ik denk dat iets meer duidelijkheid naar je paard veel gaat opleveren.

  5. #5
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Goed genoeg voor level 2 on line?

    Haha, mij vielen ook dezelfde dingen op als Dyonne zei!
    Maar nog even opnieuw dit: Je paard lijkt inderdaad niet helemaal zuiver te lopen... Misschien eens goed op letten en kijken of het alleen maar zo lijkt op sommige momenten of dat er echt iets aan de hand is. Je mag volgens mij inderdaad ook wel wat duidelijker en ietsje strenger zijn (dan zal je wss snel veel meer bereiken) maar als je paard last heeft van iets vind ik dat niet helemaal fair.

    Wel een fijn filmpje hoor! Het is leuk om jullie bezig te zien
    Take the time it takes, so it takes less time.

  6. #6
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Goed genoeg voor level 2 on line?

    Ik denk dat het wel goed genoeg is. Het lijkt wel alsof je bijna alles linksom doet en heel weinig rechtsom, klopt dat? Bij het wegdraven zie ik hem af en toe een huppeltje maken om het gewicht van zijn linker voorbeen af te halen, ook als hij al draaft zie ik hem dat soms doen. Maar dat doen meer dravers, is meestal een gebrek aan kracht of scheef zijn. Hij is wel lekker rustig zeg, als ik dat vergelijk met mijn woesh woesh Beyond . Soms mag je inderdaad wat duidelijker zijn, maar voor level 2 lijkt me dit allemaal prima .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  7. #7
    Actief Forumlid LaraKuhr's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2013
    Locatie
    Hoorn
    Leeftijd
    32
    Berichten
    168
    Dagboek Berichten
    1

    Re:Goed genoeg voor level 2 on line?

    Bedankt voor de feedback!

    Vinny loopt inderdaad onregelmatig. Hij heeft in zijn dravers carrière een peesblessure gehad, is hier van hersteld -in de zin van geen pijn, geen moeite met buigen etc.- maar zou dus nooit meer zwaar werk kunnen doen.
    Ik ben sinds kort begonnen met dressuur/gymnastiserend werk aan de hand om hem fysiek te kunnen helpen daarmee

    Vinny was voor deze opname ook nogal 'woesh woesh' (lees: rennen en steigeren omdat ze weidepaaltjes gingen slaan) Maar na de pauze was hij weer zen.

    De 'massage legs' hadden we wel in de andere opnames, maar waren we hier natuurlijk vergeten. Vandaar het knipje. Dat zet ik er gewoon bij op de inzending. Of misschien maak ik nog wel een nieuwe opname.... We hebben geen haast.

    Door zijn uitbarstingen van daarvoor was ik nogal voorzichtig/onhandig met mijn fases, en bij de sideways was ik even kwijt wat we nu ook alweer aan het doen waren

    Bedankt voor de andere feedback. Daar kunnen Vin en ik weer genoeg mee
    It's not about being the best. It's about getting better.

    Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •