Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

  1. #1

    Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    Hallo allemaal,
    Graag zou ik mijn paard
    Voergezond: weidebrok, degene die het dichtbijzijnst(?) verdeeld kan pas eerste week van mei leveren
    Marstall: Wiessen Cobs (de brok vorm)
    Agrobs: Fetura (voorkeur)
    Agrobs: wiesencobs
    Agrobs: Pre alpin Wiesenflakes
    willen voeren, echter kom ik er zo snel niet achter waar dit geleverd wordt. Aangezien het huidige voer inmiddels behoorlijke klachten oplevert (lees enorme jeuk) zou het fijn zijn een adres te vinden waar ik zo snel mogelijk wat zakken kan ophalen en niet nog weken op levering hoef te wachten. Verzenden heeft niet mijn voorkeur vanwege de hoge bijkomende verzendkosten.
    Omgeving Sneek/Balk of in het Gooi heeft mijn voorkeur en alle plaatsen die op de route daartussen liggen is goed te doen.
    Alvast dank voor je reactie/meedenken!
    XxX ikke

  2. #2
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    In 't gooi bij de boer tuin en dier is veel te krijgen. In elk geval marstall maar de rest volgens mij ook. bel ze eens zou ik zeggen

  3. #3

    Re:Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    Dankjewel voor je snelle reactie en tip . De boer hebben Agrobs standaard in hun assortiment. Heb een zak gereserveerd. Als ik die morgen ophaal dan kan ik nieuwe bestelling doorgeven en is het een week later in de winkel op te halen

  4. #4
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re:Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    Rene Wielens bezorgt doordeweeks ook binnen een dag. En voor de bezorgkosten hoef je het niet te laten
    http://www.rwdh.nl/catalogsearch/res...x=-1239&y=-145

  5. #5

    Re:Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    Heb je de muesli gekocht? Die haal ik daar ook altijd
    Super voer vind ik bij melchior die daarvoor behoorlijk jeukklachten had kon vorig jaarbijna de hele zomer de deken afblijven
    Wat ga je nog meer bestellen?
    Die wiesencobs zat ik ook aan te denken zelf gewoon ook als beloning te voeren tijdens grondwerk dacht ik.
    En de slobber vinden ze ook erg lekker

  6. #6

    Re:Ophaal adressen voor oa Agrobs gevraagd

    Ik heb het uiteindelijk bij de Boer gehaald. Daar lagen 2 zakken agrobs, pre alpine wiesencobs op voorraad. En ik heb de Fetura besteld, voor de afwisseling en net weer wat andere mineralen etc.
    De wiesencobs worden geweekt. Zowieso omdat Stalla niet kan kauwen door tandproblemen. Droog voeren is niet echt een aanrader. Het zijn vrij grote droge brokken. De kans op slokdarmverstopping is aanwezig.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •