Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Floatsting en Tessa Roos in Utrecht

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Floatsting en Tessa Roos in Utrecht

Floatsting komt zondag 30 maart naar Utrecht om persoonlijke sessies met iedereen te doen. Tessa Roos komt dinsdag privelessen geven, ook in de buurt van Utrecht.

Ik heb hele goede verhalen hierover gehoord, maar ik doe zelf ook voor het eerst mee, dus heel veel kan ik er nog niet over vertellen Hij heeft onlangs in de BIT gestaan.
    Voor meer informatie, zie de facebookpagina:

https://www.facebook.com/events/8180...y_type=regular
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Re:Floatsting en Tessa Roos in Utrecht

Hoi Sanne. Ik wil wel meedoen. Kan ik me via jou aanmelden of bij Tessa ?
    Groetjes Marlies

Oeh interessant . Ik denk er nog heel even over (financieel enzo...), maar stond al wel een tijdje op mijn whishlist (maar die is ook wel lang mrgreen. Zijn er veel plaatsen beschikbaar?

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Hier een heel positieve en enthousiaste klant van Arton
    Hij heeft me nu twee keer geholpen en elke keer ben ik weer verbaasd over wat ik daarna allemaal kan en hoeveel beter mijn lijf is

Tip: Als je niet precies weet wat je zelf in je lijf wil, bedenk dan wat je paard moeilijk vindt. Is dat bv het bollen van de (onderrug)? Vraag dan om daaraan te werken met Arton, want daardoor kan je paard het ook makkelijker Hier had ik echt heel veel resultaat mee!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Nu nog wel Er mogen max. 10 mensen meedoen, minimaal 6, maar vorige keer was er erg veel animo voor regio Utrecht.

Als je mee wilt doen, kan je je aanmelden op de facebookpagina. Ik geloof dat Arton gewoon zelf de betalingen regelt, maar daar weet Tessa meer vanaf.

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Wat kost het= En het is dus zonder paard? Is het gewoon een priveles ofzo of is het een groepsclinic?

Edit; lezen is ook een vak Nunog benieuwd naar de kosten en de duur van een sessie..

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Alle info staat op de facebook pagina!

Sessie van Arton is 80,- voor een uur, is zonder paard en gaat om een verbetering van je eigen lijf.
    Les van Tessa is 32,- voor drie kwartier, op je eigen locatie en helpt je om die aanpassingen in je eigen lijf om te zetten naar een goede paardrijhouding.

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Wat leuk, ik doe graag mee!

Klopt het dat ik een mail moet sturen naar arton@floatsting.com? Of is het al oke als ik op FB heb gezegd dat ik meedoe? En het is een Engelsman toch?

Ben benieuwd wat het gaat doen met mijn lichaam, en Rianne bedankt voor de tip!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Ja, je kan je gelijk bij Arton opgeven op arton@floatsting.com. Het is inderdaad een Engelsman.
    Als je ook les van Tessa wilt, dan kan je Tessa het beste mailen op: goodluck@xs4all.nl

Er zijn nog een paar plekje open, dus geef je vooral op!!

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Er zijn nog steeds een paar plekken vrij!!

Hier nog even een stukje van de facebookpagina:

Wil jij ook dieper zitten, de bewegingen van je paard beter volgen en preciezere hulpen geven? Boek dan nu een ‘Athletic Upgrade’ van Float Sting op 30 maart aanstaande in Utrecht, eventueel gevolgd door een rijles (privéles op locatie) van Tessa Roos op dinsdag 1 april.

In een Athletic Upgrade ga je aan de slag met (bewuste en onbewuste) beperkingen in je houding en bewegingspatroon, zoals bijvoorbeeld een holle onderrug, ronde schouders, heupen die naar een kant beter draaien dan de andere, of een zitbeenknobbel die makkelijker naar beneden zakt dan de andere. De grotere bewegingsvrijheid die je hierdoor krijgt, levert een diepere, meer ontspannen zit op en verbetert je balans en ruitergevoel.

Na afloop van de sessie kun je de effecten op je zit direct ervaren en leren gebruiken voor het verbeteren van je rijtechniek in een rijles van Tessa Roos, maar je kunt de Athletic Upgrade of les van Tessa Roos ook los boeken.

Meer info over Athletic Upgrades voor ruiters vind je in deze blog http://floatsting.com/blog/2013/10/8...ressage-riders

Kosten Athletic Upgrade 1 uur: 80 euro
    Meer info en opgave Athletic Upgrade bij Float Sting/Arton Baleci: arton@floatsting.com

Kosten rijles 3 kwartier: 32 euro
    Meer info en opgave voor rijles na de Athletic Upgrade bij Rijkunst in Beweging/Tessa Roos: goodluck@xs4all.nl, 06-10923319 (whatsapp of sms werkt het snelst

Bladwijzers

Forum Rechten