Aaahw wat jammer dat ik nu al volgeplanned ben haha
Aaahw wat jammer dat ik nu al volgeplanned ben haha
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Programma ziet er goed uit, ik ben erg benieuwd, is Horst Becker toch niet doorgegaan?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Nee, die heeft zich 2 weken terug afgemeld![]()
Jammer, en hebben jullie al invulling voor de ring 3 waar nu gat zit?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Zoveel zin in de EquiDay!
Wil gelijk even wat standaard touwhalstertjes gaan inkopen voor de trainingen hier aan huis, en 1 of 2 leadropes voor de grondwerk lessen voor als mensen die zelf niet hebben.
En op zoek naar een appeltjes groene stick, wil ook de parelli met de trekpaarden dames wat meer oppakken![]()
Leuk! Ik ga kijken voor een BBP en touwhalster met leadrope en 22 ftline en en en. pff veels te veel![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Nieuwe wijzigingen in het programma:
Omdat we al een tijd helemaal niets horen van Cathyhebben we vandaag toch maar de knoop doorgehakt om voor haar demo en lezing een andere invulling te vinden. Erg jammer, want ze was zo enthousiast en haar demo op Advanced vond ik érg goed.
Gelukkig hebben we een heel interessante demo kunnen regelen. Eentje waar ik zelf héél erg benieuwd naar ben. Dit is een demo van bewegingssensoren voor op paardenbenen, waarmee je heel nauwkeurig inzicht krijgt in het bewegingspatroon. Zelfs heel kleine onregelmatigheden kunnen hiermee in beeld gebracht worden.
Verder kreeg ik goed nieuws van de douane, mijn pakket met barebackpads en bitloze hoofdstellen is vrijgegeven, dus hopelijk is dat tóch nog voor de EquiDay binnen![]()
Jammer dat Cathy niet doorgaat. Had ik nl veel interesse in...
Ach, er is nog genoeg anders te zien
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Jammer van Cathy, misschien wel idee om nieuw programma op de site te zetten, zodat men ook weet dat cathy er niet zal zijn.
Ja, zodra we de vervangende demo's definitief hebben, komt dat ook op de site. Plus een mailing naar iedereen.
Het ziet er weer leuk uit zeg. De afgelopen jaren ben ik altijd geweest. Dit jaar kan ik helaas niet, maar vind het programma er elk jaar weer beter uitzien!
Dankje, dat is leuk om te horen, Roossie.
Aan de voorverkoop te zien gaan we weer meer bezoekers ontvangen dan vorig jaar. Met nog 3 dagen te gaan, zitten we al ruim over het aantal kaarten heen dat vorig jaar in de voorverkoop verkocht was! Ik vind het grappig om te zien dat het hoogtepunt van de verkoop elke dag rond 10u 's avonds ligt
De voorverkoop sluit dit jaar ECHT op woensdag 9 april om 19.00u. Hiermee voorkomen we de stress-mailtjes op het laatste moment, van mensen die hun ticket niet kunnen vinden in de mail.
Voor wie zich afvraagt hoe een werkdagje er bij ons uitziet....
ongeveer zo (opbouw-boxen inpakken)
![]()
Tof dat jullie ons zo op de hoogte houden!
Wordt weer een leuke Equiday! Jullie hebben jezelf al een paar keer bewezen met organiseren van top Equiday's. Gaat dit keer ook zeker lukken!![]()
Liza, ben je ook weer van de partij, gezellig. Kom je ff buurten als je me ziet!!!
Heb er zin in!!!
Bladwijzers