Ging best toch?!Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
![]()
Gelukkig waren onze dames heel geduldig in de trailer!
Ging best toch?!Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
![]()
Gelukkig waren onze dames heel geduldig in de trailer!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Haha, vast ja, met zijn titel weer op een naambordje. Weet helaas nog niks, zijn baas was er vandaag nietOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
O, dat paddocks bouwen vond ik een prima klusje vorige keer. Alleen ik kan geen vrij krijgen de vrijdag, helaas.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Van 10 tot 17u, maar dit kan in 2 delen gedaan worden, dus alleen de ochtend of alleen de middag.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Voor de vrijdag hebben we nu voldoende mensen.
Het wordt een internationaal gezelschap, want Shaf's verzorgster (Dani) en de nieuwe eigenaresse van Shanna (Aruba) komen ook mee
Voor zaterdag zoeken we nog 1 ringmeester, 1 presentator, 2 mensen die in de middag 2 uurtjes achter de kassa willen zitten en iemand die de wissels op het lezinglokaal wil regelen (met tussendoor genoeg tijd om demo's te kijken).
De wissels van lezinglokaal is dat te combineren met challenge?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Nee dat wordt wel wal lastig, marit, want je bent dan bij 4 van de 6 lezingen met de Challenge aan de gang. Wat wel zou kunnen is Kassa in de middag. Van 12.00 - 14.00 uur. Deze taak duurt eigenlijk tot 15.00 maar dat laatste uur kan Onno wel alleen aan. Jij bent als freestylegroep toch pas na liberty aan de beurt. Liberty begint om 14.10 uur. Zou je dat willen doen eventueel?
Hehe, eindelijk is het programma echt helemaal rond. Wat een gepuzzel is het elk jaar weer. Maar als IK bezoeker was, dan kon ik echt niet kiezen
Ik wens jullie dus alvast veel succes!
![]()
Oeh, dat wordt keuzes maken!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
@ eveline en sandra, is er al wat bekend van vrijwilligers die zich aangemeld hebben. Ik ben namelijk wel benieuwd wat ik voor een taak heb, zodat ik daar rekening mee kan houden met wat ik wel en niet kan zien en eventueel nu al weet iets te moeten regelen. (heb jullie ook gemaild op de equidaymail)
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Leuk programma, ik ga ook eens puzzelenBij sommige mensen staat "engelstalig", maar bij Hans Jurgen alleen "niet nederlands", blijft dat nog een verrassing tot hij zijn mond open doet tijdens de demo?
Of gaan jullie dat nog veranderen?
Tja, hij zou Engels proberen zei hij. het blijft dus nog even een verrassing vrees ik
Vrijwilligers zullen we z.s.m. informeren over de taken. We zijn nog niet helemaal compleet en met nieuwe aanmeldingen schuiven we nog weleens wat. Vandaar dat we ze nog even " vast" houden.
Wat een mooi programma, heb er zin in
Ik zie trouwens leeg blok in ring 3? Daar stond toch eerst illian?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Wegens omstandigheden gaat mijn demo niet door.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers