Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: Ongewild advies/ opmerkingen

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ongewild advies/ opmerkingen

Ik kwam vandaag een mooie post tegen van iemand over ongewild advies van anderen. Het is een onderwerp dat toch regelmatig terugkomt hier, daarom wil ik het graag delen.
    Enkel voor degenen die het willen lezen

http://confidentrider.com.au/unwante...-fran-griffen/
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    61
    Dagboek Berichten
    60

Re:Ongewild advies/ opmerkingen

Happiness is not a destination, it is the road to travel

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Mooi stukje!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Fijn stukje!
    En ik ben zooo dankbaar dat ik op, waarschijnlijk één van de weinige, een grote pensionstal sta waar mensen dit bijna niet doen.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Grappig. Ik herken er helemaal niets in . Of ik sta altijd op fijne stallen of ik ben echt doof . Wel een leuk stuk. Geloof ib wat je doet. Jep doe ik :lol:
    Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta
    Fijn stukje!
    En ik ben zooo dankbaar dat ik op, waarschijnlijk één van de weinige, een grote pensionstal sta waar mensen dit bijna niet doen.
    Nou, inderdaad Heel erg prettig. Op mijn vorige stal had ik er gelukkig ook geen last van, hoor. Wie dat wel deed werd daarop gelijk aangesproken door de stalhouder, want die was daar zelf ook niet van gediend
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ik heb ook nog nooit opmerkingen gekregen. Maar ik straal geloof ik ook uit dat ik daar niet bepaald op zit te wachten
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

In het begin wel een paar keer gehad, zoals het advies om nu toch echt zo snel mogelijk te gaan rijden omdat hij het anders zou verleren en hij opnieuw ingereden zou moeten worden
    Maar het kwam vanuit een goed hart, vanuit goede bedoelingen. Ik heb er dus nooit mee gezeten, ik bedank voor het advies en doe mijn eigen ding, is mijn koppigheid nog ergens goed voor :P
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Wat een goed artikel (en leuke website)! Dank voor het delen!

Goed stuk voor wie hier wel eens mee te maken krijgt. Ik heb er zelf gelukkig weinig last van gehad. Wel eens vragen of opmerkingen of vreemde blikken, maar kennelijk straal ik uit dat ik geen behoefte heb aan advies. Of ik ben een verloren zaak, dat kan natuurlijk ook.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Dank voor het posten. Zelf gelukkig geen last van, ik ben eerder degene die ongevraagd advies geeft op stal

@Liesbet: tja, al die rare dingen die je doet met je paard...hoe kunnen ze daar nu advies over geven?
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Dank voor het posten. Zelf gelukkig geen last van, ik ben eerder degene die ongevraagd advies geeft op stal
    Daar ben ik gelukkig al lang geleden mee opgehouden. Meestal luisteren mensen toch niet. Zelfs als ze advies vragen is mijn ervaring dat ze het heel snel weer op hun 'eigen' manier doen.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    @Liesbet: tja, al die rare dingen die je doet met je paard...hoe kunnen ze daar nu advies over geven?
    Ach, ze roepen niet eens tegen me dat ik al lang op Leandro had moeten rijden. Terwijl dat toch zo voor de hang ligt om te zeggen.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Gelukkig staan ze bij mij op stal wel open voor advies (ze doen er niet veel mee, maar zo nu en dan zie ik dat ze toch stiekem wat beïnvloed zijn ).
    Als ze bij jou niet eens durven te zeggen dat je allang op Leandro had moeten zitten, moet je wel heel raar zijn hahaha!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door somokkele
    Grappig. Ik herken er helemaal niets in . Of ik sta altijd op fijne stallen of ik ben echt doof . Wel een leuk stuk. Geloof ib wat je doet. Jep doe ik :lol:
    Combinatie tussen inderdaad doofheid, respect dat mensen soms hebben voor hoe jij met je dieren om gaat (Als Mieke het zo doet zal het wel goed zijn) en de houding die Ans ook heeft

(want echt.. ik heb het lang niet altijd makkelijk gehad met de 'adviezen' van sommige van onze voormalige gezamenlijke stalgenoten toen ik indertijd met Bruut een andere weg insloeg dan de rest! )

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten