Ik heb jaren gereden met een Freeform wave. Niet zo'n brede zit als bv Barefoot. Barefoot zijn we ooit mee begonnen maar daar zat ik te breed in. Ondertussen heel wat gepast want het nadeel van de Freeform wave vond ik weer dat ik zelf heel erg weinig steun had. Freeform met kniewrong vond ik uiteindelijk niet prettig, te ver van paard af met mijn benen.
Startrekk comfort: lag op Moon niet goed, klapperde. Zat heerlijk.
Startrekk espaniola: zat ik niet lekker in, veel te rond, zijwaarts instabiel.
Trekker: zat lekker maar kussens drukten teveel op Moon's schouders.
Skyriding in België heeft een here uitgebreid assortiment. Bert maakt geregeld ook een rondje in Nederland. Hij is heel aardig, geeft een hele goede service, heeft diverse testmodellen en is goed. Echt een aanrader! Ook goede ervaringen met Equimaro, maar die hebben minder modellen.
Edit: spelfout verwijderd

Antwoord met Citaat
) Misschien als ik eerst een tijdje nog wat andere dingen zou proberen en dan opnieuw met de Trekker zou rijden ik hem eigenlijk toch niet fijn vind. Ik weet het niet. Oh en Trekker is dus inderdaad semi-boomloos!

. Teveel druk bij de schouders en maak je hem dan breder dan kiept ie voorover, met als gevolg nog meer druk daar.
) haflinger.
dubbel dikke inlages eronder gedaan en stiekem beugels eraan gedaan. Mijn pony is nogal een miep die het snel laat weten als ze ergens last van heeft, maar van de week in de bak wat langer achter elkaar lichtgereden en ze liep heerlijk ontspannen met d'r neus over de grond, super fijn! Nu rij ik nog niet heel veel en heel lang dus is het voor mij prima, als ik zometeen langere ritten ga maken weet ik niet of dit een blijvende oplossing gaat zijn.
Dat is ook altijd lastig.
Bladwijzers