Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 109

Topic: Duin/strand weekend komend voorjaar?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re:Duin/strand weekend komend voorjaar?

Zal straks even een grotere versie posten... de paalnummers zijn niet leesbaar zie ik.

*nieuw* batje's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2014
    Leeftijd
    44

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie het in gedachten hadden, maar bij een NVVR weekend worden er gewoon groepjes gevormd op basis van conditie van het paard en wensen van de ruiter. Je hoeft dus niet perse met de hele groep tegelijk op pad. Maar goed, bij een NVVR weekend gaat het ook om de gezelligheid eromheen en ik weet niet of dat jullie doel is?

Met een grote groep op pad lijkt mij ook niet heel fijn.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik heb besloten om niet te komen, de groep word te groot en het is fijn als de paarden van tevoren bij elkaar staan dat geeft vaak wat meer rust. We gaan kijken of we een ander weekend kunnen plannen en dan hoogstens met 4 of 6 mensen op stap en dan een vast groepje.

Monique is het mogelijk om ook op andere tijdstippen gebruik te maken van deze stalling of was dit iets eenmaligs.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Ik heb besloten om niet te komen, de groep word te groot en het is fijn als de paarden van tevoren bij elkaar staan dat geeft vaak wat meer rust. We gaan kijken of we een ander weekend kunnen plannen en dan hoogstens met 4 of 6 mensen op stap en dan een vast groepje.

Monique is het mogelijk om ook op andere tijdstippen gebruik te maken van deze stalling of was dit iets eenmaligs.
    Onze paarden staan van half april tot eind oktober(ligt net aan het weer natuurlijk) op het land, tussen die maanden zijn de paddock en stallen beschikbaar voor verhuur van buitenaf.
    Ik weet niet hoeveel er nog bij gaan komen, maar worden de paarden te druk dan kunnen we altijd nog afstappen en even lopen.
    Ik zelf het er nooit echt problemen mee, we gaan savvy rijden/wandelen wat ieder aangeeft te kunnen..for the horse and for the human.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Wanneer wil je het uiterlijk weten wie wel/niet meegaat Sarina?
    Het lijkt me erg leuk, vervoer komt ook wel goed, maar ik weet niet hoe druk ik het dan heb (iets met afstuderen) en of Wien tegen die tijd weer een zadel heeft..

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    69

Ik wil even benadrukken dat dit geen kamp oid is. Ik weet een plek waar je je paard kan stallen, ik weet waar je kan overnachten in die buurt en ik wil graag met een groepje savvy ruiters rijden.

Ik weet niet hoe het gaat lopen, voor nu zijn we met zes mensen waarvan twee onder voorbehoud, Nienke07 ook onder voorbehoud maakt zeven, Nienke Wien onder voorbehoud maakt acht. Acht vind ik geen grote groep, dus dan is splitsen niet nodig. Zoals ik het lijstje bekijk gaat (bijna) iedereen na het rijden naar huis en blijven slechts enkele paarden een nachtje. Ik denk alleen Casindy en Fleur ook?

NienkeW; voor Wien is wel plek, maar waar gaan we jou laten overnachten als je last minute komt? Ik heb een logeerkamer

And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Forumlid Kimmsel's Avatar
    Aangemeld
    May 2013
    Leeftijd
    31

Hallo! Het lijkt mij eigenlijk ook best leuk om te komen. Ik ben vorig jaar bij de playday geweest, gewapend met alleen mijn camera, en dit vond ik toen een heel gezellig en leerzaam dagje. Ditmaal zou ik dan ook graag mét paard komen!

Omdat ik redelijk uit de buurt kom zou ik ook niet blijven overnachten. Klopt het dat er dan ook geen kosten aan verbonden zijn om mijn paard eventjes in een paddock te parkeren? (Hij gaat super met anderen!) Ben trouwens ook bereid om mijn camera mee te nemen en voor/na de rit weer wat foto's te maken!

Als dit alles goed wordt ontvangen bij jullie zou ik me graag ook officieel aanmelden voor het weekeinde!
    "A horse is never wrong for acting like a horse." Jonathan Field Horsemanship.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Zoals beloofd de grotere foto's. Sommige plekken dus jaarrond!
    Foto's geüpload van Tapatalk, hopelijk niet megagroot nu .

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/
    14/03/09/yju4ugez.jpg[/img]

Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    69

Hee Kim, Even parkeren in de paddock kan; voor een overnachting paard betaal je E 10,--.

Bedankt Monique, voor je kaartje. Tussen Egmond-Binnen en Bakkum mag dus jaarrond, toch hangt een en ander ook af van het weer. Als mensen echt op het strand liggen om te zonnen, hoef ik niet met m'n paard daar tussendoor.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door saar
    Als mensen echt op het strand liggen om te zonnen, hoef ik niet met m'n paard daar tussendoor.
    Dan mag je de .....strandwachten..?...bellen, want die mogen alleen op het gele strookje .
    Weet jij waar op dit kaartje het ruiterpad van de drie heuvels naar het strand uitkomt?

Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    69

Ja, die komt uit op Egmond-Binnen. Bij paal 41 dus en ik gok dat Bakkum (het stille strand van Castricum) bij paal 44 is. Daar verandert de gemeentegrens ergens op het strand, maar als erop gaat, moet je er ook weer af. Gok dat dat ook evenementenstrand is. Beide strandafgangen zijn slechts wandelend of per fiets door het duingebied te bereiken, dus geen druk bezochte stranden. Nadeel van beide strandafgangen is dat ze soms stijl zijn, zeker in de wintermaanden na storm.

Weet niet hoe bekend je bent in de duinen ondertussen, maar afslag Bakkum zit als je achter Egmond Binnen op de kruising rechts gaat, langs de Van Oldenborghweg, over het open stuk (bij Vogelwater). Mooi rondje om te rijden, duin heen, strand terug

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Weet niet hoe bekend je bent in de duinen ondertussen, maar afslag Bakkum zit als je achter Egmond Binnen op de kruising rechts gaat, langs de Van Oldenborghweg, over het open stuk (bij Vogelwater). Mooi rondje om te rijden, duin heen, strand terug
    Ik ken die paddenstoel! Kom ik op de heen- of terug weg langs. De pad richting strand noemen ze bij ons de 3 heuvels, en idd, de strandopgang was na de stormen te stijl om te nemen. Bedoel je dat pad?

Vond nog een duidelijker kaart van de gemeente zelf: ook met iets meer uitleg.
    http://www.bergen-nh.nl/sendfile.php...e=Strandregels

Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    69

Ik gok dat het drie heuvelen pad het pad is naar Egmond-Binnen, want dat pad heeft drie heuvels . Nienke en ik hebben daar vorig jaar met Mees en Wick al een heuveltje gereden, dat uitzicht komt ook meerdere keren langs in m'n dagboek. De laatste heuvel vanaf het strand/eerste vanaf de kruising geeft een van m'n favoriete uitzichten. Dan kijk je voorbij Alkmaar op een heldere dag, zo gaaf

Het "drie heuvelen pad" komt bij strandafslag 35, Egmond Binnen. Strandafslag 36 is zeker Bakkum, en dat stukje mag je dus officieel altijd rijden. Neemt niet weg dat als mensen zonnen, kinderen ballen en vliegeren ik geen behoefte heb om over het strand te wandelen met paard op dat moment. Laat staan rijden .

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Voor Casindy vind ik het duin al een heel grote uitdaging... Als dat goed gaat durf ik een klein stukje over het strand wandelen wel aan, maar ik vermoed niet dat ze daar OK zal zijn.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

De laatste heuvel vanaf het strand/eerste vanaf de kruising geeft een van m'n favoriete uitzichten. Dan kijk je voorbij Alkmaar op een heldere dag, zo gaaf
    Oh, dat klinkt wel erg gaaf zeg.
    Neemt niet weg dat als mensen zonnen, kinderen ballen en vliegeren ik geen behoefte heb om over het strand te wandelen met paard op dat moment. Laat staan rijden .
    Ja, dat snap ik helemaal. Voor beide partijen beter .

Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten