Iedereen is welkomgeloof wel dat mijn stalbaas(als dat de plaatsing word voor de paarden) een leuk groepje krijgt zo
![]()
Iedereen is welkomgeloof wel dat mijn stalbaas(als dat de plaatsing word voor de paarden) een leuk groepje krijgt zo
![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Sta jij in Bakkum? Ooh, heerlijke plek lijkt me dat!
Is er een maximum aantal paarden/deelnemers?
KloptOorspronkelijk Geplaatst door batje
sta bij stal hes en had geen beter plek kunnen bedenken, we hebben 2 grote paddocken die nog verdeeld kunnen worden in 2 of 4 stukjes.
Het landje zal denk niet beschikbaar zijn maar als dat wel zo is kan dat ook nog in 3e, maar dat is denk even over leggen met de stalbaas en stalgenootje.
Die kan nog lastig gaan doe omdat ze het landje gereserveerd heeft voor haar paard die een veulen krijgt in juni of juli.....
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Huib wil ons wel brengen en halen
Kunnen we in mei wel op het strand want dat lijkt mij zo leuk!!
De mincamping en BB liggen die vlak naast de wei zeg maar. Heb je daar een website link van?
Nu hoop ik dat Carina ook mee wil, maar anders kom ik alleen met Whoopie.
Hoeveel mensen kunnen er meedoen??
Zullen we een serieus lijstje maken:
Janneke met Whoopie
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ja! Een serieus-lijstje
Er zijn in principe twee paddocks die gedeeld kunnen worden dus plek voor vier paarden die apart staan. we zouden nog iets met bak, land enzovoorts kunnen bespreken. Ik zal aan Hans even vragen wat de kosten zijn voor een weekendje.
De minicamping van de buren is http://www.minicampingdepolle.nl/
De B&B is; http://www.dejacobsschelp.nl/
Er zijn in de buurt meer mogelijkheden om te overnachten, in Egmond-Binnen bijvoorbeeld of in Egmond aan Zee. Deze twee zijn echter aan de stal en vandaar pratisch.
Kijkend naar data zit ik al snel in mei; want 12 april equiday, weekend daarna is pasen, daarna is koningsdagen dan zijn we zomaar 3 en 4 mei. Of 10 en 11, of 17 en 18.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik kan pas na 24 mei want tussen 10 en 24 zit ik in la france en wil er toch wel graag bij zijn![]()
tellen we door naar juni:
31 mei en 1 juni,
7 en 8 juni
14 en 15 juni
Ondertussen weet ik ook de stallingskosten per nacht; E 10,-- per paard op de paddock met onbeperkt ruwvoer. Eventueel gebruik maken van een box kan ook, eignelijk kan in overleg heel veel.
Kan beiden.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ook ik kan alle 3 de aangegeven datums
Ik kan aanvragen welk weekend ik vrij "moet" hebben, maar op dit moment wordt mei gemaakt en de verwachting is dat het junirooster dus eind deze maand aan de beurt is. Wat dus inhoudt dat ik liefst voor eind deze maand het weekend moet aanvragen.
Oja, paard en ik slapen gewoon thuis hihi.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Hihi hier niet anders jossie paard slaapt thuis en ik niet anders![]()
Ik zie wel dat we vanaf 1 mei overdag niet meer het strand op kunnen en dat leek mij nu juist zo leuk, of we moeten vroeg in de ochtend gaan voor negen uur.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
In april zou ook kunnen maar dat hangt weer een beetje af van wanneer de paarden bij ons het land op gaan, maar saar weet wel goede plekjes op het strand.
Geloof dat je in de ochtend rond een bepaalde tijd het strand op mag en in de avond ook, maar het duin is hier ook super fijn om te rijden![]()
Ik zag staan tot 9 uur in de ochtend en in de avond na 19 uur geloof ik, nu ben ik in de avond niet meer aanspreekbaar qua energie dus dat valt af voor mij. Hoe is het rijden in het duingebied ik ben bang dat dat te zwaar word voor Whoopie die kan niet goed lopen in zwaar/mul zand met een ruiter en ikzelf kan ook niet goed lopen in ,mul zand ivm gewrichtsproblemen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Op een rustig stuk strand kunnen we prima rijden en zitten we niemand in de weg, officieel mag het inderdaad niet da's helemaal waar. Als het weer is dat mensen al op het strand zitten, gaan we ook niet. Het duin is heel afhankelijk van welk deel en van het weer. Er zijn stukjes mul, maar het merendeel is prima begaanbaar en zeker niet zwaar.
Bladwijzers