oeioei, zie net dat het ruim 200 km is vanuit groningen, moet er dan toch nog even over nadenken
oeioei, zie net dat het ruim 200 km is vanuit groningen, moet er dan toch nog even over nadenken
Ik hou dit even in de gaten (en nu beter dan de playday, die ik helemaal vergeten was) Eea even afhankelijk van hoe druk ik het ga krijgen met afstuderen. Klinkt iig erg leuk
![]()
Ligt geheel aan de datum, maar klinkt erg goed!
Lijkt me leuk, is het in een weekend te plannen toevallig?
Ik zou t wel heel tof vinden... ik denk erover na!
En ik ben nog altijd bereid om dingen concreter te regelen, als er een groepje mensen is die daar zin in heeft.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ikke ikke ikke! Zelfs als het groepsweekendje niet door zou gaan zou ik graag evengoed een weekend met je afspreken SaarHet wordt tijd om Casindy duin & bosproof te maken
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Het lijkt mij geweldig leuk zoiets, op het strand rijden is altijd nog een droom van mij, ik ga Huib eens vragen of hij mij zou willen vervoeren en of Carina mee wil met Britt anders moet die alleen achterblijven. Het is voor mij altijd een beetje de vraag hoe Whoopie loopt maar meestal gaat het wel.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Jammer dat het zo ver weg isMaar ligt eraan wanneer het is...hopelijk zijn we tegen die tijd al verhuisd en dan is het een uurtje korter rijden...
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik ben voor!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Me to![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik zou wel heel graag meedoen![]()
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Da's gezellig. Rijden we achter elkaar aan.Oorspronkelijk Geplaatst door ineke
![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
hebben jullie een verhuizing op de planning?Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ja Marit, als het meezit met het huis verkopen/verhurenOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Even laten adviseren wat de mogelijkheden zijn en dan liefst zo snel mogelijk naar de regio Sliedrecht of Utrecht verhuizen want Rene werkt nu in Sliedrecht. Zou wel wat centraler zijn en wat fijner ivm playdays enzo met drootje
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Wat leuk! Mag ik als newbie ook aansluiten? Even onder voorbehoud want mijn paard is herstellende, maar ik denk dat een weekend weg erg goed voor haar kan zijn.
Ik heb een vrolijke en makkelijke NRPS merrie en volgens mij ben ik ook wel gezellig![]()
Bladwijzers