Dank je Saar. Mijn voorkeur gaat er wel naar uit om iets vroeger( in mei) te gaan als dat kan, ipv juni.
Ik zal Carina ook even vragen morgen, die had wel belangstelling.
Dank je Saar. Mijn voorkeur gaat er wel naar uit om iets vroeger( in mei) te gaan als dat kan, ipv juni.
Ik zal Carina ook even vragen morgen, die had wel belangstelling.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Carina wil ook graag mee met Britt als het allemaal te plannen valt qua datum.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Aangezien Merlot en ik in korte tijd zo vooruit zijn gegaan en binnenkort weer lekker de duin ingaan wil ik me misschien ook wel aanmeldenlijkt me super leuk! Heb wel een hekel aan camperen dus misschien overnacht ik wel lekker thuis
Lijkt me in ieder geval erg leuk en gezellig!
Als je in de buurt woont zou ik dat ook gewoon doen, ik slaap ook gewoon thuis hoor saar ook.Oorspronkelijk Geplaatst door anne_bento
Maar voor de mensen die lang moeten reizen is kamperen of bij een B&B logeren een optie.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik woon in de buurt jatwijfel ook nog of ik merlot dan laat overnachten of heen en weer wandel. Zijn natuurlijk weer een hoop nieuwe indrukken dus weet nog niet wat het verstandigst is. Misschien wandel ik binnenkort wel een keer die kant op om eens te zien hoe ver het is!
Is best een stukje (half uur) want door het dorp enzo. Wil je ook wel halen met de wagen hoorZOu het wel heel gaaf vinden als je mee gaat, Anne
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Van dat aanbod maak ik heel graag gebruik![]()
Laten we eens een datum prikken, eens kijken wat er gebeurd. Overnachting voor paard op Stal Hes a E 10,-- per nacht in paddock met onbeperkt ruwvoer. Mogelijke overnachtingsadressen in de buurt voor mensen staan ergens in dit topic. Er zijn lokaal veel meer mogelijkheden; B&B, hotel, huisje zelfs strandhuisjes zijn hier te huur.
Let op; het is dus geen kampachtig iets. Ik zou het gewoon heel gezellig vinden om met een aantal forumgenoten te rijden door de duinen en/of over het strand.
Wie wil er mee op deze datum?
weekend van 7 en 8 juni
Ik zet hem in de agenda![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Die datum is wat mij betreft prima!
Ik kan ook! Alleen ovb vervoer. Suus kan voorlopig niet vervoeren ivm geen trailer...
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
7 en 8 juni
Monique en Falcon
Anne en Merlot
Rianne en Casindy (ovv vervoer)
Saar en Wick/Pup
Jossie met Annabel/Wick/Pup?
Waarvan alleen Casindy komt overnachten?
Ja, zij komt overnachtenZal ze wel gek vinden
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Volgens mijn kan ze zo de kudde weer inOorspronkelijk Geplaatst door Rianne
doen alsof ze nooit is weg geweest.
Zal in de realiteit wel niet zo makkelijk gaan.
Pinksterweekend... Hier is de agenda dan nog leeg.
O.v.v. vervoer ( eh.. Taxibedrijf Haanstra? Zit er nog een gaatje in uw planning??) en mijn fysieke gesteldheid lijkt het me erg leuk om een ritje mee te doen. Hoe ver van te voren moet bekend zijn of ik eventueel mee ga?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers