Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: beginnen..

*nieuw* lindsey_sky's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Leeftijd
    35

beginnen..

Hallo dames..
    Ik lees van alles en ik ben het even kwijt haha!
    Ik zou graag wat tips willen hoe ik het beste kan beginnen met grondwerk.
    Me paard is nog jong en word nog niet gereden maar ik zou wel al willen beginnen met
    het grondwerk zodat zij dit goed door gaat krijgen voordat we beginnen met rijden!

Misschien wat tips waar ik het beste naar filmpjes kan kijken of goede teksten om te lezen?

Groet Lindsey.
    En alvast bedankt voor de reacties.

Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Dagboek Berichten
    5

Re:beginnen..

Ik ben echt helemaal gek van de 7 games van Parelli. Ik heb een poos niet durven rijden. En ben toen gewoon met de 7-games begonnen. En ik had echt een tijd, dat ik dacht al rij ik nooooooit meer. Geeft dat helemaal niks, want de wereld is een grote speeltuin. Voor ons. Inmiddels ben ik dankzij de parelli methode ook weer aan het rijden, zonder angst.
    Op you-tube is er aardig wat te vinden aan filmpjes. En ik heb heeeel veel gehad aan de "oude" levels 1 en 2 van Parelli.

Actief Forumlid Liza23's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    11

Hoi,

Ook voor mij hebben die 7 games en het hele Parelli principe mij goed geholpen.
    Ben begonnen met de level 1 dvd's kijken... (heb ze nog niet eens af gekeken ) en al snel les genomen. In 3 lessen en tussendoor oefenen snapten we een groot deel van de 7 games. Nu rijden we en reageert mijn haflinger al op hele lichte hulpen, echt magisch vind ik dat!
    Verder veel paardendagen bezocht, een trainingskamp meegedaan en op internet gelezen/filmpjes bekeken.

Via Parelli connect kan je ook level 1 bekijken volgens mij... Al weet ik niet of dat net zo uitgebreid is als de dvd's.

Heb je hier iets aan?!

Hoe ik ben begonnen is om een aantal proeflessen bij verschillenden te volgen en van daaruit ben ik de Parelli richting op gegaan.

Dus ik begon met wat lessen en daarna ook de dvds erbij gekocht. Daar wordt je een stuk wijzer van

Succes met je zoektocht!
    Seatbuilder • NH/Parelli • Klassieke dressuur • Feldenkrais

Bladwijzers

Forum Rechten