Als je nog een paard zoek, mag je best bonte knollie lenen.Oorspronkelijk Geplaatst door Christnnne
Ooh lees net dat je paarden van de manege krijgt, Ryan kan thuis blijven.
Als je nog een paard zoek, mag je best bonte knollie lenen.Oorspronkelijk Geplaatst door Christnnne
Ooh lees net dat je paarden van de manege krijgt, Ryan kan thuis blijven.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Gaaf!! Wil ik!!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Wat een roteind weg. Maar het lijkt me wel erg leuk om eens te proberen
Oh het is hier vlakbij! Alleen het laatste nieuws over het boogschieten is van 2011! Geven ze t nog wel?
Oh ik zie het in de Facebook. Ik ga hem even opslaan want ik heb voor deze maand geen geld maar lijkt me heel tof om van de zomer een keer te gaan doen!
Wanneer en waar?
Ik heb 14 februari mijn eerste 3D wedstrijd, boog (geen ruiterboog) heb ik al
Wij (man, zoon en ik) schieten nu een klein jaartje boog. Alleen trainen we te weinig![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Even een update, er waren een paar opties. We konden met twee mensen per keer meedoen met de trainingen, of ze zouden een dag gaan organiseren voor ons. Maar dat moet nog met het bestuur worden overlegd. Ik hoor het wanneer er is vergadert en dan hoop ik ook wat data te horen.
Dus nog niet echt veel nieuws maar ik ben er mee bezig!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Hoi Allemaal,
Ik heb bericht gekregen en de datum wordt: zaterdag 5 juli.
Beetje ver weg nog, maar dan kun je er vast rekening mee houden mocht je mee willen doen.
Ik maak even een lijstje
1. Priscilla
2.
3.
4.
5.
6.
Ik ben dan waarschijnlijk weg. Helaas
Priscilla wat zijn de kosten waar is het en wat zijn de tijden?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik ben dan ook weg, jammer!
dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina
Aah jammer meiden!
Janneke, prijs weet ik nog niet, de lesdag is de hele dag! Zodra ik de prijs weet laat ik dat weten!
Zijn toeschouwers ook toegestaan? Want afhankelijk daarvan zou ik wellicht kunnen...
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Frances: Dat zal ik nog even vragen, kun je ons alvast wat tips influisteren![]()
Nou zo goed schiet ik niet hoor(en jij kunt volgende week ook tips wegkijken
)
Maarre Raam (man) en Dante (zoon) willen misschien ook wel ff kijken vandaar.
Afhankelijk van kosten en toeschouwers enzo wil ik misschien wel meedoen (straks maar weer ff oefenen met mijn nieuwe boog)
Bladwijzers