Voor mij is het helaas te ver weg en ik heb op 5 en 6 juli een Trec wedstrijd op de kalender staan.
Voor mij is het helaas te ver weg en ik heb op 5 en 6 juli een Trec wedstrijd op de kalender staan.
Een nieuwe Nh challenge voor op Equiday![]()
Net even overlegd met zoonlief (van mijn partner welteverstaan) en die zou het quote "super vet" einde quote vinden om mee te mogen doen.
en ik moet dan sowieso ook van hem......nou ja afhankelijk van de kosten en of niet forum leden ook mogen heb ik wellicht 3 deelnemers. Ik kan die dag dan ook mijn camera meenemen want dat moet uiteraard vastgelegd worden
![]()
![]()
Maar goed ik ben dus heel benieuwd naar de kosten en of zoon Dante en partner Remie ook mee kunnen doen
Maar misschien zie ik je zaterdag wel Priscilla
Zaterdag leuke oefeningen gedaanvan een platform (1,5m) af geschoten enzo, boogschieten is top!
Zeker nu ik de mooiste boog van de wereld heb (geen ruiterboog, maar een jachtboog)
[
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
1. Priscilla
2. Fran6 (onder voorbehoud van kosten)
3. Remie (niet op op forum en onder voorbehoud van kosten)
4. Dante (niet op op forum en onder voorbehoud van kosten)
5.
6.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ter info:
Even een hele grove schatting alvast:
We beginnen met het boogschieten te voet te oefenen, 2 uur lang.
Daarna gaan we te paard. Dit doen we aan de longe (lange lijn) waardoor je je niet druk hoeft te maken over tempo of richting, maar volledig op de boogschiettechniek kunt focussen. Ik ga uit van ongeveer een half uur per persoon te paard, de eindtijd hangt af van het aantal deelnemers. Iedereen gaat om de beurt te paard en wanneer ik nog een tweede coach heb, kan er onder begeleiding van deze ook nog geschoten worden.
Het zal ongeveer 65 euro per persoon gaan kosten.
Gave boog Frances! En camera is altijd goed
En voor mij maakt het niet uit als er 'niet forum mensen' meedoen!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Vast een blonde vraag... Nemen de organisatoren bogen en paarden mee?
Of staat hierboven een attribuut, wat je zelf geacht wordt mee te nemen?
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Mijn vermoeden is dat ze beiden (paard en boog) inderdaad door de organisatoren meegenomen worden, daar ga ik vanuit iig.Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Afgezien dat het m.i. handig is dat het paard het enigszins gewend is, is een Boogje kopen niet niks qua kosten maar ook qua uittesten en kopen dat is nog een heel gedoe qua pondage van de boog, welke pijlen passen bij jou etc etc.
Bij mijn eerste boog ben ik zeker 2u a 3u bezig geweest voordat alles klopte (alleen mijn pijlen nog niet 100% maar dit was op dat moment het best mogelijke) en mijn nieuwe boog ben ik qua koop minimaal 1u mee bezig geweest samen met de verkoper.
Maar toen wist ik ook beter wat ik wilde en heb ik nog 2 verschillende pondages uitgeprobeerd voordat ik DE boog had.
En een ruiterboog is best kostbaar, zeker als je er maar 1x mee schiet. Mijn boog is overigens niet geschikt voor op het paard, dit is een recurve jachtboog en geen ruiterboog
en mocht ik mee gaan doen ga ik niet ook weer een nieuwe boog kopen ook niet voor mijn partner die een longbow heeft en die is al helemaal niet geschikt voor op het paard
(wel leuk nog een nieuwe boog kopen, maar mijn partner ziet me aankomen
)
@Priscilla ik ga thuis even overleggen, ook omdat wij een deel (vanaf de grond) al wekelijks oefenen dus ik weet niet of de heren zo'n eind willen rijden voor 30min te paard schieten, maar ik ga het overleggen (en wil wellicht sowieso met camera komen kijken als dat kan)
Bladwijzers