Jaa die ton lasso'en en vervolgens meeslepen, en Wino z'n hoofd beweegt niet eens. Geniaal!![]()
Jaa die ton lasso'en en vervolgens meeslepen, en Wino z'n hoofd beweegt niet eens. Geniaal!![]()
wat raar bij mij werkt mijn filmpje wel gewoon! alleen niet op mobiele apparaten maar dat hoeft ook niet toch?
wauw wat heeft iedereen leuke filmpjes!
Mijn paardje Spencer spiegelt mijn karakter, daarom klikt het zo goed.
Hij kan soms de koppigste ezel zijn die je je maar kan bedenken dus dan weet je ook meteen wat je van mij kan verwachten.. :3
Wauw, wat een gave filmpjes weer!
We willen alle leuke filmpjes graag delen met iedereen, dus dan is het wel handig als je het ook vanaf een telefoon/tablet kunt bekijken.
Ik dacht eerst dat het fimpje geblokkeerd was vanwege de muziek, maar op mijn PC doet hij het (nog?) wel.
tja om de een of andere rede weigert het filmpje het te doen op mobiele apparaten, heb geprobeerd om dat te veranderen maar youtube werkt even niet zo mee![]()
Mijn paardje Spencer spiegelt mijn karakter, daarom klikt het zo goed.
Hij kan soms de koppigste ezel zijn die je je maar kan bedenken dus dan weet je ook meteen wat je van mij kan verwachten.. :3
Gave filmpjes zeg! Ik ben erg benieuwd naar de combinaties tijdens de challenge![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
En en en?
Krijgen we vandaag mail of?
Ik ben ongeduldig![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ja, komt eraan hoor!![]()
Jaaa JJ en ik mogen meedoenwie nog meer?
Jairoh en ik doen ook mee![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Wonder en ik ook![]()
En Wino en ik!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Jij ook Eva?![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wij doen ook mee:lol:
Bladwijzers