Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Ervaringen paardentandarts gevraagd

Re: Ervaringen paardentandarts gevraagd

Wow dat klinkt echt zuper. Lodash is zo'n paard, dat als je hem maar verteld wat je gaat doen en waarvoor, alles okee vindt. Chiropractie: eerst allemaal verzet. Ik geprobeerd hem "te vertellen" dat het daar en daar voor is, daarna was het okee.

Balkjes draven vond hij stom, ik hem geprobeerd te vertellen dat het voor zijn knie is, om sterker te worden en gezond, en hop daar ging hij over de balkjes. Dus met die tandarts komt het helemaal goed! Wat een fijne man als je dat zo leest!

May the horse be with you!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

ha ha, Vash en Lodash moeten ook maar eens praten, als ik met een tubetje de box in kom, dan wil hij eerst het etiketje lezen, dan is het goed. Alles eerst even zien, even over nadenken en dan is er heel veel mogelijk met 'm. Ben zeer benieuwd hoe zijn tandartscontrole zal gaan over een maand of wat (wolfskiesjes gaan eruit).

Ohja met accupunctuurzalf doet hij dat ook: hee wat heb je daar, laat eens zien en ruiken. Meestal ruikt hij afzonderlijk met ieder neusgat ook nog. En dan is het goed. Grappig he, van die geinteresseerde paarden?

Ohja met accupunctuurzalf doet hij dat ook: hee wat heb je daar, laat eens zien en ruiken. Meestal ruikt hij afzonderlijk met ieder neusgat ook nog. En dan is het goed. Grappig he, van die geinteresseerde paarden?

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten