Heey ,...
Ik ben hier nog niet zo lang lid van en wou wel eens kennismaken met NH... het lijkt me erg leuk !!maar ik heb geen idee wat het allemaal inhoud zoals: Parelli zou graag willen weten wat het precies is Kan iemand het uitleggen ?
![]()
Heey ,...
Ik ben hier nog niet zo lang lid van en wou wel eens kennismaken met NH... het lijkt me erg leuk !!maar ik heb geen idee wat het allemaal inhoud zoals: Parelli zou graag willen weten wat het precies is Kan iemand het uitleggen ?
![]()
Hekla HvJ (K)
Waar heb je zelf allemaal al op gezocht om hierachter te komen?
Het forum heeft een zoekfunctie, zou zeggen leef je uit, net als ik in het begin urenlang heb gedaan, lekker struinen, en ik weet zeker dat heel veel van je vragen her en der beantwoord worden![]()
www.crystal-carving.com
ja TnX ben nieuw hier en snap het nog niet allemaal >>> BlOnd <<<
Hekla HvJ (K)
Geef toch niks! Iedereen is ooit een keertje nieuw geweest.....
Veel succes met zoeken en geloof me er staat genoeg!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
eigenlijk zouden we voor niewelingen een soort info-hoekje moeten maken want het valt me op dat er heeeeeeeeel vaak van dit soort vragen komen (en ook altijd dezelfde antwoorden)
iedereen is ten slotte een keer nieuw gekomen en de een toont meer initiatief dan de ander...
dus even kort samengevat wat parelli en nh nou eigenlijk is, het is maar een idee!
groetjes Elianne
The darkest hour is befor it get light!!!
Ja ik denk dat dat voor iedereen scheelt, voor de nieuwkomers een hoop gezoek en voor de gevorderen een hoop geantwoord![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
haha, jij snapt het helemaal rebanna!
zo dacht ik er ook over,
groetjes
Ik ben ermee bezig hoor!!!
Als het lukt, zal ik kijken wat ik vanavond online kan zetten. Er ligt namelijk al een heleboel tekst, alleen de layout en foto's e.d. moeten nog ge-edit worden.
Er zit niet voor niets een knopje 'informatie' op de bovenbalk. Hoog tijd dus dat die eens gaat werken![]()
![]()
leuk callippo, en je bent er maar druk mee....
inderdaad super callippo!
ik ben er ook wel benieuwd na, en een makkelijk naslagwerk vind ik ook voor nog wel eens handig!
groetjes Elianne
Leuk!
Erg leuk Callippo!
Ik begin nu langzaam aan meer te snappen, maar als je nieuw bent vliegen de termen je hier om de oren
Savvy, twistlock, porcupine, en nog veeel meerHoewel je met dezoekfunctie ook ver kan komen hoor
![]()
Those who can't dance, will blame it on the music
Inderdaad een goed idee! Parelli is (vind ik tenminste) erg moeilijk even kort uit te leggen. En zoiets is voor nieuwelingen wel heel handig
Bladwijzers