Ik heb nog geen bevestiging via de mail, dus kan dat niet met zekerheid zeggen.
Ik heb nog geen bevestiging via de mail, dus kan dat niet met zekerheid zeggen.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Op de site staat ook nog niks datum is nog wel vrij dus hopelijk krijgen we nog antwoord![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Hoe vaak heb je gemaild, Saar.. is het wat om nóg eens te mailen/bellen?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb van het kastje naar de muur gemaild en gebeld. Ligt nu bij bestuur en komt eind van de week feedback op.
UPDATE!
Vanavond contact gehad met de Zaanse. Ze willen ons op 8 februari wel de grote rijhal verhuren, maar vanaf 12.00 uur. Ik wil eigenlijk maar tot een uur of drie/half vier blijven, maar vinden we dat dan lang genoeg? Ik zou zeggen dat vier uurtjes wel zat is, kosten zijn dan E 100,--.
Graag reactie van de mensen met paard!
Ik vind het prima....ben benieuwd wat de rest vind en of kan.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik vind vier uur ook lang zat.
Met hoeveel zijn we dan? (oftewel.. 100: hoeveel?)
Ook van Rianne heb ik groen licht; we gaan uit spelen!!!
We zijn met vijf paarden volgens mij, we hebben dus nog een plekkie te vergeven. Met vijf paarden E 20,--, met zes paarden nog iets minder. Bezoekers zijn vrij om een bijdrage te geven, dan gaat dat weer van de prijs af, zoiets?
Lijkt mijn ook prima
Nemen we ook weer ieder iets mee om te snaaien![]()
Ja Mo.. radijsjes, wortels, komkommer en water!![]()
![]()
Beter voor mij iig
![]()
![]()
![]()
Ik neem wel cherrytomaatjes mee![]()
Wortels komkommer prima radijsjes zijn jakkie bahOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Blij dat ik net een snakkiechips (bb) heb zitten weg kanen kan, kan ik daarna weer aan de groenvoer![]()
O dat klinkt goed, ik kom waarschijnlijk ook nog wel. Helaas zonder paard, tenzij er ineens een auto voor mij klaar staat![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik ben er ook hoor en 4 uur lijkt me meer als voldoende iig wel voor mijn Sjakebeest die samen met Mees ook nog heen en terug wandelt![]()
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Catering tijdens Playday
Wie regelt wat? Vul maar aan!
Saar - Koffie en Thee; suiker, melk, bekertjes en lepeltjes
Bladwijzers