ik wil ook graag komen kijken als het de 8e is. En als dat verder ook okee is![]()
ik wil ook graag komen kijken als het de 8e is. En als dat verder ook okee is![]()
Ik heb een aanvraag gedaan voor de 8ste (sorry Rianne) even afwachten wat we terug gekoppeld krijgen.
Als lijstje met paard heb ik voorlopig:
Monique - Falcon
Saar - ??
Nienke - Mees
Mieke - Sjaak
NienkeW - Wien
Rianne - Casindy
Daar pas Anna nog wel bij hoor![]()
Voor kijkers, praters, koffier/thee drinkers en inspiratiezoekers is ruim plek![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
hihih mis even wat de hier word nog een drukke dag de 8ste voor mijn(vier mijn verjaardag dan ook maar pas in de avond)
Helemaal leuk![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Misschien kom ik wel als toeschouwer(mag dat?)
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik kan toch de 8eTessa is dan namelijk een weekendje weg, dus dan heb ik geen les.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Hoera! Rianne en Casindy zijn er ook bij![]()
Tuurlijk ben je welkom Marit, neem je ook een paard mee?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Dat gaat niet lukken Saar, ik heb geen auto die een trailer kan trekken helaas.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
mijn moeder wil persé haar verjaardag de 8e vieren dus dan kan ik helaas niet
Is er al bericht vanuit de zaanse ruiters![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Jaaaaaa![]()
Pretty much definitief. Suus gaat Casindy en mij vervoeren, we komen een half dagje waarschijnlijk
![]()
![]()
SaarMocht jij Wick mee nemen... zou Suus dan even met jouw ervaren dame mogen spelen om te voelen? Ze wil graag Parelli leren en hoe kan ze beter gemotiveerd worden dan door een paard wat al zoveel kent?
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik kom niet kijken. Tim heeft de auto mee, en met OV is toch echt wel heel overdreven ver hoor![]()
Ik kom wel graag kijken hoor en neem mn zus mee![]()
ik kom ook kijken, neem paard niet mee.
Hoe staat het hiermee![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het ermee staat? Gaat het definitief door?
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Bladwijzers