Catering tijdens Playday
Wie regelt wat? Vul maar aan!
Saar - Koffie en Thee; suiker, melk, bekertjes en lepeltjes
07 - Kadetjes, ham en kaas
Catering tijdens Playday
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
[quote=somokkele ]
Catering tijdens Playday
Somokkele - appels bananen en sinaasappels?
Gaya1- krentenbolletjes
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Het is denk ik handig als er ook nog iets te drinken komt.. ik kom alleen lopend met Mees en dan is sjouwen met pakken niet zo handig.. anyone???
Ik wil best nog wel sapjes meenemen, maar wat wil ieder.
De vorige keer bij mijn op stal is er geen pak open gegaan namelijk, zonde om dan mee te nemen.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Voor mij is fris niet nodig, ik drink water of thee. Sonja zegt dat dat beter is![]()
Ik drink ook geen frisZal ik iets van een cake of taart mee nemen? Of gaat die dan niet op vanwege Sonja?
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Van mijn Sonja mag ik geen cake, maar weet natuurlijk niet of er misschien nog andere SOnja's zijn :P
Ik mag wel cake hoor!![]()
(nu ik toch officieel overgewicht heb, kan dat plakkie er ook wel bij!)
Het hoeft niet persé sap te zijn, maar de hele middag alleen koffie/thee wordt ik zo gaar van! Maar ik kan ook een klein flesje water voor 'me eigen'(bb) in mijn rugzakkie doen hoor!![]()
Cake is prima hoor ik doe niet aan sonja maar aan eigen dieet
Flesjes water kan wel wat over blijft kan ik wel mee terug nemen, gebruik het altijd met werken namelijk
Ik ben er niet bij, heb sinds lange tijd weer een lesje kunnen boeken.![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Mieke en Sjaak, Nienke en Mees, Rianne en Casindy, Monique en Falcon, Antine, Karin en Suus, bedankt voor een onwijs fijne middag! Volgend jaar weer?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Zeker weten!!
En in het voorjaar op stal Hes?![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Volgend jaar pas?!?! Met Mieke vanavond nog na staan kletsen... wij vinden dat dit vaker moet/mag!! (en dat ik een eigen trailer moet/magOorspronkelijk Geplaatst door saar
)
Ik vond het heel erg gezellig en leerzaam vandaag en bedankt Mieke dat ik met Sjaak mocht spelen, Saar jij bedankt dat ik ook even met Pup mocht spelen! Volgende keer neem ik Aselt mee![]()
Bladwijzers