Mera, Ja daar zat ik ook aan te denken, ik bel haar vandaag op om te overleggen!
Els: Jij zou Shaf lenen toch? Wil jij nog graag meedoen met bijvoorbeeld een andere groep?
Mera, Ja daar zat ik ook aan te denken, ik bel haar vandaag op om te overleggen!
Els: Jij zou Shaf lenen toch? Wil jij nog graag meedoen met bijvoorbeeld een andere groep?
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ik haak ook af. Veel plezier voor degene die gaan!
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Had je nog gebeld Pris? Ik ben benieuwd of het doorgaat? Anders kan ik andere plannen gaan maken namelijk![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Is het een idee dat afhakers zelf even de lijst aanpassen?
Lijkt me wel het minste wat je nog even kan doen...
Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Maris, het kan doorgaan als we 6 mensen bij elkaar krijgen die alles mee willen doen. Maar ik weet niet of Nicky en jij dat willen?
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ik red dat financieel niet, helaas![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Oh nee ik was ook in de overtuiging dat we zon introductie konden doen ipv een volle begeleiding. Mijn ambities liggen niet bij Trec (voorlopig) dus dan vind ik het beetje zonde geld. Dus dan laat ik over over gaan. Sorry Pris![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Hoe het komt dat ik op de lijst sta weet ik niet, misschien omdat ik interesse had voordat bleek dat het op koningsdag of zondag zou zijn. Nou ja, ik heb mezelf maar even verwijderd. Ooit lijkt me dit heel gaaf, maar voorlopig heb ik meer paardenplannen dan tijd voor de uitvoering ervan
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hebben zusje-van-Evi, Roos en Maaike al gereageerd?
Ik wil eigenlijk nu wel zo'n beetje weten, wat we gaan doen
(en waarschijnlijk de mensen die het organiseren ook wel?)
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Zusje is er niet bij, die rijdt voor dat geld liever gelijk een echte wedstrijd mee.
Gaat dit eigenlijk nog door? Ik wilde komen kijken maar heb het idee dat het niet echt meer door gaat?
Als het wel nog doorgaat hoor ik dat graag snel, want vrienden hebben gevraagd of we die dag komen verven in hun nieuwe huis
Ik was in de veronderstelling dat het niet door gaat.
Ik wil niet gaan zondag omdat ik heb gemerkt dat Poca nog te onrustig is voor dit soort dingen.
Als door mijn afhaken het hele evenement niet door zou gaan, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid en kom ik wel maar liever niet voor zoveel geld.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bij mij staat het nog steeds in de agenda. Dus als er wat geregeld kan worden om leuk te spelen en/of voor een redelijk bedrag de por mee te rijden, dan ben ik er met 2 paarden.
Ik zie dat ik de zevende ben, dus dan wil ik graag van de lijst.
Veel plezier voor de rest!
Zondag 27 april TREC
Deelnemers
1. Alles-> Priscilla - Toby
2. Alles/Slank-> Mera - Noir
3. Slank-> Evi - CEO
4. Zusje van Evi - Merkur
5. Alles-> Els - Shafaï
6. Maaike - Sjobrend
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bladwijzers