Oorspronkelijk Geplaatst door Priscilllla
Oorspronkelijk Geplaatst door Priscilllla
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Zondag 27 april TREC
Deelnemers
1. Priscilla - Toby
2. Mera - Noir
3. Dunya - Cuby
4. Marlous - Ryan
5. Evi - CEO
6. Zusje van Evi - Merkur
7. Els - Shafaï
8. Hester - Andor
9. Maaike - Sjobrend
10. Marleen - Fem
11. Eva - Fenna
12. Nicky - Najib
13. Ilian - Chief
14. Ineke - Riu
15. Roos-Poca
Reservelijst
Jasmijn-Taspo
Toeschouwers/ Helpers
Marit
Marion
Loesjevos
Jorien
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Leuk!!Ik heb nog even op de site gesnuffeld en kwam meerdere kosten tegen, variërend van 60 euro per persoon, tot 10 euro per persoon. Is het de bedoeling dat we daar gewoon als groep heen gaan en zelf oefenen, of is het de kennismakingscursus?
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik was eigenlijk niet van plan om 60 euro te betalen voor een oefenparcoursjedus ik zou het eerder zien als een oefendag, gezellig met z'n allen met de hindernissen aan de gang. Maar misschien zijn er ook mensen die juist wel de hele uitleg willen, oefenen met kaart intekenen en een mini-POR willen rijden.
Mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, zelf oefenen en met z'n allen met de hindernissen aan de gang. Ik heb niet zo heel veel financiële ruimte momenteel![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Wat kost t eigenlijk?
Op hun site staat dat een oefendag met vrij oefenen 10 Euro kost incl drinken. Lunch is 10 Euro extra.
Met spijt moet ik helaas afmelden, met vakantie- en examenplanning lukt het echt niet
Veel plezier voor degenen die wel gaan!
Ik moet even kijken of het gaat lukken, drukke weken komen er aan. Elk weekend wel wat, dus moet even kijken.
Moeten bezoekers ook 10 euro betalen of hoe gaat dat in zijn werk?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik wil ook graag meedoen met Shier als er nog plek is(ook voorkeur zelf spelen tegen klein bedrag)
Zondag 27 april TREC
Deelnemers
1. Priscilla - Toby
2. Mera - Noir
3. Jasmijn-Taspo
4. Marlous - Ryan
5. Evi - CEO
6. Zusje van Evi - Merkur
7. Els - Shafaï
8. Hester - Andor
9. Maaike - Sjobrend
10. Marleen - Fem
11. Eva - Fenna
12. Nicky - Najib
13. Ilian - Chief
14. Ineke - Riu
15. Roos-Poca
Reservelijst
Mariska - Shiraz
Toeschouwers/ Helpers
Marit
Marion
Loesjevos
Jorien
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik vind 60 euro voor met zn 15-en ook wel echt aan de pittige kant. Kunnen we niet iets afspreken dat we een soort groeppraatje/introductie krijgen van een uurtje voor 10e pp en daarna lekker zelf oefenen voor 10e pp ofzo?
Ik ga het even overleggen, ik had namelijk wel de introductiedag afgesproken.
Misschien kunnen we inderdaad doen wat Mera zegt?
Het lijkt mij wel leuk om ooit een echte TREC te rijden en dan wil ik weten hoe dat precies in zijn werk gaat. Dus een introductie in POR rijden enz vind ik wel leuk. Ik begrijp dat Evi dat niet zo leuk vind omdat ze al eerder TREC heeft gereden.
En 60 euro is inderdaad veel geld.
Ik houd jullie op de hoogte!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ik heb een tijdje terug een theorie-avond gedaan bij Ingrid Helmes over de POR. Stond aangekondigd als avond over het kaartlezen, maar ondertussen vertelde ze heel veel over de POR en gaf ze een heleboel praktische tips. Echt een aanrader! Ze organiseert ook oefen-PORs en geeft PTV trainingen,maar doe je beide dan ga je ook alweer aardig richting bovengenoemde prijs (volgens haar site zijn beide 25,- euro).
Als er genoeg belangstelling is onde forumleden wil ze vast wel weer zo'n theorie-avond organiseren. (maar dat is meer iets voor een apart topic)
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Mijn persoonlijke reden voor opgaaf was deze toelichting op de site:
Ik wil zelf graag uitgelegd krijgen, hoe routes intekenen werkt inclusief uitleg over rijden volgens voorgeschreven traject-snelheden. Zo'n buitenrit vind ik dan een leuke aanvullingOorspronkelijk Geplaatst door TREC Emst op hun site [url]http://www.trec-emst.nl/trainen.html
. (Mits wel gekoppeld aan eigenaar, die weet wat paardlief daarin wel of niet kan
)
Niet gehinderd door enige kennis stel ik me zo voor, dat ik me thuis met een MA wel red.
De PTV is natuurlijk ook leuk en tips zijn altijd meegenomen, maar dit onderdeel -waarin de samenwerking met je paard goed naar voren komt- vind ik met leenpaard niet direct iets om voor naar Emst te rijdenDaarnaast doen een groot aantal hindernissen uit de PTV me denken aan de "trail" vanuit het westernrijden. En daar pikken we thuis ook al regelmatig een hindernisje van mee. En mocht ik ooit serieus worden
, dan kan ik voor het springdeel nog altijd thuis een normal-crossjuf laten aanrukken
. (Om met Pat te spreken:"secondhands gold is as good as new"
)
Ik wist dat het €70 p.p. kostte, dus €60,00 is al een korting op de prijs die op hun site staat. Natuurlijk is onderhandelen over de prijs altijd een goed idee (we bezorgen ze namelijk een volle cursus). Echter het verzamelen en onderhouden, plus opbouwen en afbreken van hindernissen en daarnaast organiseren van controleposten is gewoon erg arbeidsintensief. Met organiseren van deze dag en opbouwen van de PTV, ben waarschijnlijk de dag van te voren al bezig. Als je dan het totaalbedrag smeert over anderhalve dag, vind ik het persoonlijk best een logische en reële vraagprijs...
Ik ben benieuwd wat de meerderheid graag wil. Als de voorkeur uitgaat naar het voorstel van Mera, dan kan ik me (voor mijn persoonlijke leerdoel) wellicht ook aansluiten bij de groep die Senta voorstelt. Is het een idee om onder de deelnemers eerst te inventariseren, waar de voorkeur naar uitgaat?![]()
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
TREC oefendag - afgeslankte versie
1. Evi
2. Nicky
3. Mera
TREC oefendag - full experience
1. Priscilla
2. Els
Zoiets?