Fem en Marleen willen ook graag op de lijst![]()
Fem en Marleen willen ook graag op de lijst![]()
Stop thinking, start feeling
O jee, 26 april gaat niet lukken, denk ik. Ik ben bang dat wij dan op vakantie gaan...![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Oh dat lijkt mij ook gaaf! Als er nog een gaatje vrij is, wil ik wel meedoen![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
In principe geen bezwaar maar het is dan wel het eerste weekend van de meivakantie. En ik hoop dat het het vinden van vervoer niet lastiger maakt, ik heb namelijk geen eigen vervoer.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik hoef niet op de lijst hoor, ik heb vrijwel geen vervoer.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Helaas, koningsdag vieren wij wel, niet zozeer voor de koning, maar er zijn veel leuke dingen te doen voor de kids en daar wil ik ook graag bij zijn.
Als het toch nog een andere datum word wil ik wel weer op de reservelijst![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ja, koningsdag vind ik ook te leuk met de kinderen om te laten schieten.
Oh leuk! Maar komt hier ook qua datum niet zo goed uit, bier en bandje enzoEen andere keer doen Chief en ik graag mee!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Zal ik dan de week erna voorstellen, dat kan ook nog![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Koningsdag is ook voor mij minder handig. Mijn vriend wil me af en toe ook reserveren![]()
Had ik bedacht dat ik dit aankon qua vervoer ( Met knikkende knieën), is het weer Koningsdag... Dus drukte, gedoe etc.
Met Andor vermoed ikdoe ik graag mee en dan gaat mijn kleine Smurf ook mee voor de gezelligheid. Maar ik stel een andere datum voor, ergens tussen Koninginnedag en Hemelvaartsdag in ofzo.
![]()
Koningsdag is hier ook geen optie.
Oorspronkelijk Geplaatst door Martiine
Started!
Leuk bea met askja, ik wil wel je groom zijn :P
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Is het weekend ná de meivakantie misschien een idee? Of die daarna?
17/18 mei of 24/25 is dat geloof ik.
Ik doe mee, welke datum je ook verzint.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Bladwijzers