Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 139

Topic: Oefen TREC 27 april

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re:

Lijkt me wel leuk om mee te doen met Sjo

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:Oefen TREC

Priscilla - Toby
    Mera - Noir
    Dunya - Cuby
    Dineke - Moon
    Judith - Felix
    Bea -
    Marlous - Ryan
    Evi - CEO
    Zusje van Evi - Merkur
    Els - Shafaï
    Hester -
    Marit ?
    Sandra - Mowgli
    Liesbeth - Piaski
    Maaike - Sjobrend
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Wij willen ook graag meedoen.

Priscilla - Toby
    Mera - Noir
    Dunya - Cuby
    Dineke - Moon
    Judith - Felix
    Bea -
    Marlous - Ryan
    Evi - CEO
    Zusje van Evi - Merkur
    Els - Shafaï
    Hester -
    Marit ?
    Sandra - Mowgli
    Liesbeth - Piaski
    Maaike - Sjobrend
    Martine -Rakim
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    82

Met de instelling; wie niet waagt wie niet wint...

Iemand die ons zou willen en kunnen taxi-en? Wellicht iemand met een tweepaards die een plekje vrij heeft, uiteraard tegen vergoeding. Bailey zou dit fantastisch vinden! En ik ook.

Bailey is een kanjer, ontzettend lief en netjes om mee op pad te gaan. Ik heb hem eerder bij vreemde paarden in een tweepaards trailer vervoerd, was geen enkel probleem. Hij vindt alle andere paarden leuk en gezellig, is echt enorm vriendelijk.
    Vorige maand hebben we nog geoefend met een, voor hem vreemde, trailer waar hij zonder problemen binnen een paar minuten rustig in en uit liep.

Waar sta je? Misschien handig om erbij te vermelden?
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    82

Oh ja, dat is inderdaad wel handig
    In Arnhem Noord

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Ik heb een mail terug gekregen en het wordt zo leuk

Leuk dat je een TREC-kennismakingsdag wilt doen. Het programma duurt bij ons een hele dag (van 9.00/9.30 tot men niet meer kan/wil) en is eigenlijk een complete (oefen-)TREC:
    Van tevoren krijgt iedereen wat materiaal om zich in te lezen, zodat we de dag zelf zo veel mogelijk met de praktijk bezig kunnen zijn.
    In de ochtend even wat theorie (reglementen ed) en praktische tips mbt de POR (oriëntatierit). In dat laatste scoren mijn dochter en ik nl meestal heel goed en vaak wil men wel weten hoe wij dat dan aanpakken.
    Daarna gaat iedereen een POR rijden zoals bij een echte TREC (met kaart intekenen in de map-room, (bemande) controleposten en checkpoints (bemand en onbemand) onderweg, etc.) van een kleine 10 km en de route is vanzelfsprekend zo gemaakt dat alles wat je bij een echte TREC kunt tegenkomen er in zit.
    Na terugkomst gaan de paarden lekker in de paddocks (die ik heb klaargezet voor iedereen) en wordt een uitgebreide lunch genuttigd, waarbij wordt geëvalueerd hoe de POR ging.
    In de middag staat de PTV (obstakelparcours) op het programma: we lopen eerst "in het veld" langs alle PTV-hindernissen die wij hebben (je kunt hier 28 van de 35 beschreven obstakels oefenen) met de hindernisbeschrijvingen. Daarbij nemen we dan door wat er nu eigenlijk gevraagd wordt en hoe juryleden dat behoren te jureren.
    En daarna mag iedereen zijn paard weer zadelen en gaan oefenen, net zo veel en zo lang als men wil.
    Als er nog energie voor is, kan ook nog MA (gangenbeheersingsproef) geoefend worden, evenals wat oefeningen die in de POR van pas kunnen komen.
    Doelstelling is dat je na deze (leuke en vermoeiende) dag voldoende weet / gezien / geoefend hebt om mee te kunnen doen aan een echte TREC-wedstrijd.
    De kosten voor de hele dag cursus bedragen € 60,-. Daarbij komt dan nog € 10,- voor heel de dag koffie/thee/fris (met wat lekkers erbij) en een luxe lunch.
    Wij (we doen dit met ons hele gezin) geven dus géén "paardrij-technische" trainingen. De cursus is er op gericht om cursisten “TREC rijden” te laten ervaren zonder dat het meteen een wedstrijd is en als voorbereiding op het deelnemen aan een "officiële" wedstrijd.
    Ik heb gevraagd wat het max aantal deelnemers is en vorig jaar is er een groep geweest van 14 en dat was wel te doen. We zitten nu op 17,maar er vallen er meestal wel een paar af. Zullen we het bij deze groep laten en eventueel een reservelijst maken?

Marit en Sterre, jullie heb ik ook meegeteld, willen jullie nog laten weten of het gaat lukken?

Ik heb als datum 26 april voorgesteld.

Ook heb ik gevraagd of- en hoeveel kijkers er kunnen komen. Ik dacht misschien is het leuk om net als in een echte wedstrijd ook bemande checkpoints te hebben.

En is het misschien een idee om aan het eind nog te eten met zijn allen? Ik weet niet of het al BBQ weer is, en ik weet ook niet wat handig is met de paarden ivm trailers enzo. Misschien mogen ze nog wat langer in de paddock blijven (maar dat moet ik dan nog even vragen). Het lijkt me wel een leuk idee.

Today is a perfect day to start living your dreams!

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Dit klinkt echt veelbelovend! Heb er nu al zin in!
    Overigens blijkt er hier iemand in de buurt te zitten die ook TREC workshops geeft. Toevallig is er a.s.vrijdag een theorieavond, daar wil ik wel heen. Ik maak er even een apart topic van.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

O, dat klinkt leuk! Handig vooral de PTV een keer uitgebreid te kunnen oefenen!
    26 april zou moeten lukken!

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Re:Re: Oefen TREC

Ik wil wel kijken en/of een checkpoint bemannen

Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    82

Ah, 26 april kan ik sowieso niet.
    Dan vier ik het 10 jaar samen zijn met mijn lieve vriend, en hoe leuk TREC ook is... ik denk dat we dan wat anders gaan doen

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

als qua datum het kan ben ik dan als toeschouwer/hulptroep aanwezig. Enne daarna afsluiten gezellig met eten/bbq lijkt mij leuk.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Klinkt goed!
    Een vriendin van mij wil ook graag mee doen met haar paard. Ik zal haar op de reserve lijst zetten.

Priscilla - Toby
    Mera - Noir
    Dunya - Cuby
    Dineke - Moon
    Judith - Felix
    Bea -
    Marlous - Ryan
    Evi - CEO
    Zusje van Evi - Merkur
    Els - Shafaï
    Hester -
    Marit ?
    Sandra - Mowgli
    Liesbeth - Piaski
    Maaike - Sjobrend
    Martine -Rakim

Reserve
    Simone - Boris

He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Oh wat supergaaf! Ik wil wel op de reservelijst, of het me lukt daar te komen is toch nog een vraagteken, maar ik wil toch proberen zo nu en dan een uitstapje te maken
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Jammer Sterre, maar 10 jaar samen moet natuurlijk wel gevierd worden!

Het is wel Koningsdag hoor ik net, ik weet niet of dat een probleem is voor anderen? Mij maakt het niet uit, en voor degene die deze dag geeft ook niet, maar misschien zijn er wel een paar Koningsgezinde mensen.

Today is a perfect day to start living your dreams!

Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten