Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Topic: Fijne dierenarts/tandarts gezocht

Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    82

Fijne dierenarts/tandarts gezocht

Ik ben op zoek naar een fijne dierenarts/tandarts voor mijn paardjes en die van een aantal stalgenootjes, die in de regio Gelderland zit of komt.
    Specifiek een dierenarts/tandarts, en geen gebitsverzorger, omdat één van de paarden hoogstwaarschijnlijk verdoving nodig heeft.
    Verder graag fijne vent of vrouw die echt rustig, vriendelijk en geduldig is.

Hebben jullie tips?

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Re:Fijne dierenarts/tandarts gezocht

www.hestadent.nl , kan ik echt iedereen aanraden! Niet goedkoop, maar enorm "for the horse" en komt in heel Nederland. Ze is dierenarts en als tandarts in Amerika opgeleid, mag dus ook verdoven indien nodig.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Ik ben ook erg tevreden over Mieke van Hestadent. Heel kundig (zover ik dat als leek kan inschatten dan) en daarnaast ook heel fijn qua omgang met paarden.

Ja, val in herhaling, maar Mieke van Hestadent is zeker aan te raden! Ook heel goed met angstige paarden
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Dagboek Berichten
    10

Inge, de oude dierenarts van Mansour is ook tandarts. Ik heb haar als dierenarts en ben erg tevreden over haar. Ze komt binnenkort ook de tanden nakijken van onze kudde.
    Als je haar nummer wilt hebben, pb me maar even. Voorheen was ze via Mansour te bereiken, maar nu niet meer. Ze heeft volgens mij geen eigen website namelijk.
    Leven is het meervoud van lef.

Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    82

Dank voor jullie meedenken!
    Hestadent kende ik nog niet, klinkt wel heel goed!
    Aletta ook bedankt, het telefoonnummer van Inge heb ik

Ik ga even kijken hoe de stalgenootjes die ook graag meedoen erover denken.

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ik ga met de rest mee...Mieke
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

N.a.v. de positieve reacties hier op Mieke van Hestadent heb ik haar een mail gestuurd m.b.t. wat meer info en wat de kosten zouden zijn om haar naar Cos te laten komen rond mei 2014. Vorige dierenarts deed haar werk imo goed maar de benadering richting Cos vond ik niet zo super...

Uitgebreide mail van Mieke terug gekregen en ik heb besloten dat ik haar ook graag naar Cos laat komen. Het is aardig prijzig maar voor een goede, kundige tandarts, die mag verdoven, en hopenlijk goed met Cos omgaat heb ik dat over. Tzt zal ik ook even een topic op dit forum aanmaken voor als er nog meer Limburgers geïnteresseerd zijn .
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ik ben dan misschien wel geinteresseerd.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Cos zal in goede handen zijn hoor, voor mijn paard was het toen zijn alle eerste behandeling.
    Ze was rustig geduldig en hij ging weer happy naar buiten
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Cos vindt het gewoon echt niets, wordt keer op keer bij verdoofd omdat hij staat te grommen en zijn hoofd niet wil laten zakken... Uiteindelijk komt het wel goed maar ik zou het zo fijn vinden als dat ook eens kan zonder bij verdoven. (En mijn paard een "drama-queen" noemen ).

Mieke gaf me in haar mail aan dat bij paarden die dit gedrag vertonen, het soms een optie is om pijnstilling bij de sedatie toe te dienen i.p.v. extra sederen. Gaf wel duidelijk aan dat het per geval bekeken en besproken wordt. Mailtje kwam iig heel fijn over.

@Gilraen, ze is prijzig en de reiskosten naar Meerssen/Maastricht zijn rond de € 70,-. Ik ben dat echter ook gewend van mijn osteo... Ik wil haar sowieso laten komen maar zal je tzt zeker nog even berichten! Zou handig zijn!
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm over Inge ben ik dan weer niet zo tevreden. Ze heeft destijds bij Atli niet ontdekt wat de ware oorzaak van zijn probleem was (de tandarts die ik er daarna bij heb gevraagd, zag het wél meteen) en ze heeft hem pijnstillers voorgeschreven die hij volgens mij niet echt nodig had (hij gaf geen pijnklachten aan), maar die welk bijwerkingen gaven (diarree). (En ja, toen was ik nog zo dociel dat ik aanwijzingen van dierenartsen gewoon opvolgde... nu denk ik eerst nog wel 3 x na voor ik dat doe!)

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ik zou het overwegen om samen te doen indien de reiskosten dan wat verdeeld kunnen worden. Ik zit in Belgisch Limburg. Maar via de zorgranch ga ik eens vragen welke tandarts zij hebben, vandaar misschien.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Misschien wil je het niet horen.....

Maar ook ik heb Hestadent gemaild en kreeg werkelijk de kriebels van haar antwoorden.....Zo wazig, zo vaak.

Ze is dan ook niet geweest.

Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Oh, ik kreeg een lange, heel duidelijke mail terug op mijn mail met vragen. Maar goed, natuurlijk hebben we allemaal andere voorkeuren

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten