Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 59

Topic: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

  1. #31
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Hihi, had ik ook al naar zitten zoeken. Op websites zie ik prijzen van 2000-4000 staan (plus opties en voor verschillende formaten).
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #32
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Jemig wat een gaaf ding!! Als ooit....dan wil ik dit zeker ook. Hier heb je toch echt iedere dag enorm veel gemak van, dat betaald zich dus zo snel weer uit. Ik had zoiets nog nooit gezien. Dank voor het delen en het filmpje.
    Voor het vullen, sta je dan op een trapje?
    En bij stroomuitval, gaat ie dan open, of juist dicht?

  3. #33

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Prachtig

    Maarrreee wat kost ie nou?
    De laatste rib uit mijn lijf.

    Inderdaad Evi prijzen beginnen bij 2.000,- euro.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  4. #34

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit


    De laatste rib uit mijn lijf.
    Och, als je paard maar niks te kort komt.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  5. #35

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Jemig wat een gaaf ding!! Als ooit....dan wil ik dit zeker ook. Hier heb je toch echt iedere dag enorm veel gemak van, dat betaald zich dus zo snel weer uit. Ik had zoiets nog nooit gezien. Dank voor het delen en het filmpje.
    Voor het vullen, sta je dan op een trapje?
    En bij stroomuitval, gaat ie dan open, of juist dicht?
    Christine en ik schelen een flink in lengte maar beide hebben inderdaad een trapje nodig om te vullen.

    Bij stroomuitval blijft de kist zoals hij is, dus open blijft open en dicht blijft dicht, er is een optie om een accu bij te kopen die ze in de apparaat verstoppen.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  6. #36

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Jemig wat een gaaf ding!! Als ooit....dan wil ik dit zeker ook. Hier heb je toch echt iedere dag enorm veel gemak van, dat betaald zich dus zo snel weer uit. Ik had zoiets nog nooit gezien. Dank voor het delen en het filmpje.
    Voor het vullen, sta je dan op een trapje?
    En bij stroomuitval, gaat ie dan open, of juist dicht?
    Christine en ik schelen een flink in lengte maar beide hebben inderdaad een trapje nodig om te vullen.

    Bij stroomuitval blijft de kist zoals hij is, dus open blijft open en dicht blijft dicht, er is een optie om een accu bij te kopen die ze in de apparaat verstoppen.
    Moet je eerst weer nieuwe ribben aan laten groeien.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  7. #37

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Jemig wat een gaaf ding!! Als ooit....dan wil ik dit zeker ook. Hier heb je toch echt iedere dag enorm veel gemak van, dat betaald zich dus zo snel weer uit. Ik had zoiets nog nooit gezien. Dank voor het delen en het filmpje.
    Voor het vullen, sta je dan op een trapje?
    En bij stroomuitval, gaat ie dan open, of juist dicht?
    Christine en ik schelen een flink in lengte maar beide hebben inderdaad een trapje nodig om te vullen.

    Bij stroomuitval blijft de kist zoals hij is, dus open blijft open en dicht blijft dicht, er is een optie om een accu bij te kopen die ze in de apparaat verstoppen.
    Moet je eerst weer nieuwe ribben aan laten groeien.
    Er zijn inderdaad grenzen.

    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  8. #38
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Gaat er een alarm, lichtsignaal aan oid als er een storing is?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  9. #39

    Re:Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Gaat er een alarm, lichtsignaal aan oid als er een storing is?
    Ja Ryan, die gilt naar mij dat het hooi op is.

    Er kan niet zoveel mis, eigenlijk is het een heel simpel systeem. Als ik lang afwezig ben, zoals laatst, dan is Christine er allleen in de avond, dan vraag ik de buurman om overdag even een weiland open te zetten, Voor mijn eigen gemoedsrust hoor, ding doet het prima.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  10. #40

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Hoi Gipsy Spirit, ik ben benieuwd of de powerraufe jullie nog steeds bevalt, ik ben in overweging nu ik buitenhuis ga werken om er ook 1 aan te schaffen maar ik kan nog niet veel ervaringen vinden.

  11. #41

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Hallo Smoes,

    Bedankt voor je bericht en pb-tje, net zoals in het echte leven hebben wij hier de regel dat wij eerst even kennismaken (digitaal handen schudden) voordat je hier zomaar begint te posten en vragen te stellen.

    Dus graag een berichtje in het voorstel topic.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  12. #42

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Ben er nog steeds meer dan blij mee, de Powerraufe (en veel andere apparaten) zijn kapot geweest vanwege een blikseminslag. Dan pas merk je weer hoeveel tijd het je scheelt en veel minder geplan met hoe en wanneer hooi voeren.

    De ervaring leert wel dat het wel uitmaakt welk hooi (lang, kort strak geperst etc. etc) je er in stopt, nu heb ik hooi wat het echt super doet en hoef ik alleen maar bij te vullen en verder niets.

    Ook een erge fijne fabrikant, ze denken altijd super mee en komen ook met nieuwe innovaties. Het bedrijf zelf zit wel 5 uur rijden vanaf mijn huis, dus mocht er toch iets zijn met het apparaat dan heb je wel flink wat reiskosten.

    Volgens de fabrikant ben ik de enige in Nederland en met Simon (van Powerraufe) afgesproken dat ik referent ben dus kom gerust buurten.


    Conclusie: Grote investering, groot plezier.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  13. #43

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Super om te lezen, ik had al info gevraagd bij het bedrijf en een enthousiaste mail terug gekregen, het klopt dus dat er weinig info is te vinden als jij de enigste bent in Nederland
    Mag ik nog vragen of je hem nog steeds om de 4 uur "open" laat schuiven ? en hoe lang blijft hij dan omhoog?
    Ik ben heel blij met je info, bedankt!

  14. #44

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Vraag gerust hoor, ik heb "het ding" op de Equitana gezien en heb daar heel veel vragen kunnen stellen, dus kom maar op met je vragen.

    Weet niet precies wat je gelezen hebt over mijn paardjes, maar ik heb dus 2 paarden in een Paddock Paradise, ze krijgen behalve hooi ook nog enkele uren gras op een dag.

    Op dit moment gaat de ruif om de 4 uur 10 minuten open, lijkt weinig maar ze trekken er toch best veel uit, op de mat die ik er nu onder heb liggen, ligt dan nogeen laagje hooi die ze nog kunnen opeten.

    Mocht het een strenge winter worden dan is het wel te weinig, maar voor nu zijn ze allebei (vooral de bonte) nog steeds aan de dikke kant.

    Wil je al je paarden eruit laten eten? Neem je dan een volledig rondje?
    Laatst gewijzigd door Gipsy Spirit; 11-11-14 om 21:48.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  15. #45

    Re: Hooi ruif ervaring (Powerraufe van BB-equipment)

    Ik heb dit topic gelezen en gezien van je pp en de kudde samenstelling , het is de bedoeling dat ze er alle 3 uit gaan eten, ik hoop het met een halve te redden, in verband met de kosten.
    Nu eten ze ook samen uit 1 bak dus ik denk dat dat wel goed moet gaan, voor mij is het belangrijk dat ze geregeld kunnen eten , zo om de 3 a 4 uur , ik heb denk zo een beetje alle slowfeeders geprobeerd maar alles word gesloopt of is niet echt slow voor onze Stan. Dus hij moet ook goed "hufterproof" , dat is bij jouw ook nog steeds?

    Foto: samen eten
    20141107_153837.jpg

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •