Deze 2 weken bestaat uit driving game
Ik wil Wonder op afstand beter haar voorhand kunnen sturen, zowel naar mij toe als van mij af. Ik wil daar een kleinere hulp voor. Verder wil driving uit zone 5 oppakken.
Carwyn mag ook voorhand driving en uit verschillende zone's van punt a naar punt b.
In deze 2 weken zal ik wel meer ontdekken en daar zal ik dan ook mee bezig gaan.
Wie heeft er nog leuke ideeën?

Antwoord met Citaat
  Antwoord met Citaat 
			 Is ook zone 5 natuurlijk maar toch nog heel anders dan met 1 lijn. En ga je enkel online aan de slag of ga je sommige dingen ook at liberty proberen?
 Is ook zone 5 natuurlijk maar toch nog heel anders dan met 1 lijn. En ga je enkel online aan de slag of ga je sommige dingen ook at liberty proberen?

Oorspronkelijk Geplaatst door Marie
 Oorspronkelijk Geplaatst door Marie 

Mocht dit vlotjes gaan dan wil ik van de hoefslag af wijken en weer terug wijken toevoegen.
 Mocht dit vlotjes gaan dan wil ik van de hoefslag af wijken en weer terug wijken toevoegen. 
			 Ik heb ook gelijk een heel lijstje, dus misschien moet ik kiezen, want zo vaak ga ik niet naar Loda eigenlijk
 Ik heb ook gelijk een heel lijstje, dus misschien moet ik kiezen, want zo vaak ga ik niet naar Loda eigenlijk 

Bladwijzers