Probleem nummer 1: Als ik sideways met Myra doe, gaat ze wel heel braaf opzij maar ze kijkt er altijd zo angstig bij. Alsof ik haar ik weet niet wat aan ga doen met de stick. Dat is wel raar want mn friendly gaat best heel goed.
Als ik stop met drijven gaat ze ook altijd nog een stukje door, zodat ik er niet meer bij kan met de stick. Ookal doe ik een gigantische life down, dan nog loopt ze door. Ik eindig wel altijd met friendly met de stick, maar tussen het moment van drijven en friendly zit altijd een stukje dat ze bang is.
Iemand ervaring met dit probleem?
Mijn tweede probleem is squeeze game. Ik heb de tasks voor L1 eens bekeken en daar staat op dat het geen halve circel mag worden. Moet je dan eerst achterwaards, dan sideways (vanuit zone 1!?) en dan een send doen? Dat is heel moeilijk! Vooral het sideways terwijl ik voor haar neus sta, ik heb het geprobeert en dat is nu nog niet mogelijk. Dus, iemand tips?
Ten slotte, circling game. Myra maakt er een sport van om de verkeerde kant op te gaan. Maakt niet uit wat ik doe, ze kiest een kant en begint gewoon te lopen. Ik wil haar aan de ene kant niet verwarren door haar meteen terug te vragen, want dan gaat ze op zo`n moment alleen maar harder. (Normaal hoef ik alleen naar haar zone 4 te kijken en ze draait zich naar me toe.) Maar aan de andere kant wil ik wel zelf kunnen bepalen welke kant ze op gaat. Dus nogmaals: tips?
Ik ben nu al vanaf februari zo`n beetje bezig met parelli en ik wil mijn level 1 halen! (of is dat een slechte instelling? zal wel, maar het is wel waar...) Voel me vrij hopeloos als ik dan lees dat mensen er 3-4 maanden over doen![]()
Ik heb trouwens ook het nieuwe pakket en daarin staat niet hoe je moet trailerladen. Hoe moet ik dat dan gaan doen als ik mn L1 wil halen?
Bladwijzers