Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: maat bepalen deken en achterbeen sluiting?

  1. #16
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:maat bepalen deken en achterbeen sluiting?

    Bij mijn Amigo zit dat riempje alleen achterlangs de benen ook behoorlijk laag. Toch zit het eigenlijk prima.
    Even een foto van een te kleine deken... maar riempje is hier wel zichtbaar.

    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  2. #17
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:maat bepalen deken en achterbeen sluiting?

    De kant met het clipje gaat helemaal dóór het lusje, zodat de kant van het lusje altijd vast blijft zitten.
    Je hoeft de ringetjes niet te verzetten, bij mijn dekens zitten ze ook zo laag bij een staartriem.

    Wbt schuurplekken: goed in de gaten houden en evt de riemen langer maken.

    Het lijkt om de hals vrij strak te zitten, maar wellicht vertekent dat doe de dikke wintervacht.

    Je hebt een mooie kudde lopen!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #18

    Re:maat bepalen deken en achterbeen sluiting?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jolies allures
    Oja, om alleen één riempje onder de staart te doen, zal ik eerst de ringetjes moeten verzetten. Die zitten nu vrij laag aan de deken en ik denk dat die dan niet ver onder de staart inzet moeten zitten.
    Nee hoor, dat hoeft niet, kan gewoon aan dezelfde ringetjes. Zo doe ik het ook al jaren. Dat blijft echt wel zitten.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  4. #19
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.133
    Dagboek Berichten
    14

    Re:maat bepalen deken en achterbeen sluiting?

    Dank jullie wel weer, dames voor de input en foto!
    Ik heb net de dekens af gedaan omdat het zonnetje lekker schijnt. Voor vanavond (voordat het donker wordt deze keer!) gaan ze weer op. Dan ga ik de riempjes achterlangs doen. Zie nu dat het bij jullie ook zo laag zit.
    Candy lag lekker te pitten met haar deken op en kon gelukkig ook weer opstaan als een jonge hinde. Ik was zelfs niet snel genoeg met mijn filmpje.
    En inderdaad Eveline, ik moest het even voor me zien, maar snap nu hoe ik de originele riempjes vast kan zetten met maar één clipje. Thanks!
    Wat betreft de hals bij Jewel. Als ze met haar hoofd naar boven staat, is het vrij ruim. Ook zo naar beneden kan ik nog makkelijk met mijn hand ertussen. Ik heb eerder het idee dat het wat naar achteren trekt doordat het allemaal net wat te ruim is en dat het daardoor dan weer wat strakker gaat zitten om haar hals.
    Ik houd het in ieder geval goed in de gaten en zodra er ook maar iets verschijnt wat op een schuurplek lijkt, komt er een ander maat deken of misschien een borstbeschermer of wat er dan ook nodig is.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •