Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 35

Topic: Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

  1. #16
    Forumlid chayka194's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2013
    Locatie
    Anna paulowna
    Leeftijd
    34
    Berichten
    64

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    leuke foto's! Ik lees mee om inspiratie op te doen.

  2. #17
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Carwyn

    Vind het zakje het moeilijkst in zone 2, andere gaan beter. Ik wil morgen proberen wat meer beweging te geven kijken of hij dan beter ontspant. Ik vermoed dat we meer sessies dan 7 nodig hebben. Dus eigenlijk moet mijn release beter, lastig want hier is hij veel minder expressief in.


    Wonder

    Die vind het niet eng, gedoogd alles. Met grondwerken geeft ze er niets om en gaat er ook niet harder van lopen. Dat is goed, maar ik zou graag zien dat ze het meer accepteert op haar lijf, ik denk dat het deze week wel echt beter wordt.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  3. #18

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Leuk, ik ga ook meedoen!

  4. #19
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Hier vandaag ook met plastic tassen en een strik van lintjes in de weer geweest met Wente
    Beide dingen kende Wente nog niet, maar het was blijkbaar niet erg anders dan al die andere objecten waar we wel eerder friendly mee gedaan hebben, want ze was niet erg onder de indruk.
    Nieuwe en snelle bewegingen en geluid, vooral boven haar hoofd is nog wel raar, maar ze was er heel snel oké mee. Ze kon zelfs heel rustig stil blijven staan, wat toch heel moeilijk is voor haar (LBE) bij spannende dingen.
    Maar ben echt trots, ze doet dit super!





    Met Bailey weet ik het eigenlijk niet zo goed, hij is inmiddels zo ontzettend confident met dingen en objecten.
    Je kunt de parade op hem loslaten, als ik zeg dat het goed is loopt hij er zonder blikken of blozen doorheen. En dat meen ik, ik heb hem al eens meegenomen naar een theaterfestival en hij vermaakte zich prima


  5. #20

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Wat een leuk filmpje Sterre!
    Wente lijkt inderdaad niet echt onder de indruk.

  6. #21
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Dankjewel Marieke!

    Wente is altijd blij als er gek gedaan mag worden met pionnen.
    Makkelijke friendly vandaag



    Ook nog geoefend met een ronkende tractor en kettingzaag waar we langs liepen, dat was wel erg spannend, maar ze doet ontzettend dapper haar best om steeds zelf iets dichter bij te gaan kijken

  7. #22

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Hihi leuk!
    Ik had deze week graag meegedaan met de Friendly game, maar helaas nog geen tijd gehad...
    Morgen of in het weekend ga ik ook eens met plastic zakjes in de weer!

  8. #23
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Ik ben woensdag ook bezig geweest met een plastikzakje. De kleintjes vonden het totaal niet eng. Leuk zelfs. Kon de hele wei door met de kleintjes achter me aan. Ook aaien in alle zones was bijna geen punt. Ed Hardy sloeg een paar keer naar achter toen het zakje zijn achterbeen raakte maar accepteerde het al snel. We hadden er ook publiek bij. De paarden uit de omliggende weilanden stonden aan het hek gekluisterd, wel iets minder relaxed dan mijn kleintjes. Veel gespitste horen en knorgeluiden.

  9. #24
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Wat leuk zo met die fotootjes!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  10. #25

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Vandaag was de grote dag. Ik dacht, ik ga ook even de friendly game doen met een plastic zakje.
    Normaal is Roman heel relaxed met de friendly game met de stick en plastic zakjes vindt hij ook niet heel eng, dus appeltje eitje dacht ik.
    Vastberaden knoopte ik een grote knisperende zak aan mijn carrotstick en ging met Roman naar de bak. Het waaide en regende, maar ik had me voorgenomen vandaag de bak in te gaan, dus dat deed ik ook.
    Ik kwam er heel snel achter dat ik er toch iets te makkelijk over had gedacht. Roman vond die grote zak die aan het uiteinde van de string van carrotstick hard op en neer waaide helemaal niet leuk. Het duurde best wel een tijdje voordat hij rustig wilde blijven staan met de zak in de buurt. Uiteindelijk lukte het me wel met het zakjes over zijn lijf heen te gaan en om voor hem met het zakje te zwiepen, maar achter of boven hem zwiepen vond hij absoluut niet cool.
    Ik vraag me af, mag je paard wegrennen van het zakje? Ik had Roman in eerste instantie los in de bak en hij rende telkens als ik het zakje bewoog heel hard weg. Omdat ik rustig bleef staan, kwam hij uiteindelijk wel vanzelf nieuwsgierig kijken en ruiken en mocht ik met het zakje over hem heen gaan. Zachtjes zwiepen voor hem was ook geen probleem, maar achter of boven hem was reden voor een nieuw crossrondje. Later heb ik hem aan de lange lijn gepakt en toen bleef hij beter bij me, omdat hij natuurlijk niet weg kon rennen.
    Ik had dit toch wel een beetje onderschat geloof ik. Ik heb in het verleden vaker de friendly game met zakjes enzo gedaan, maar ik denk dat de combinatie: Een grote knisperende zak aan het uiteinde van de string die hard heer en weer waaide in de wind, alleen in de bak waar ook aan de zijkanten plastic omhoog waaide van het hooi dat daar opgeslagen ligt en een baasje dat de hele week geen tijd heeft gehad, toch echt teveel voor hem was. Ik ben iets te hard van stapel gelopen vandaag.
    Morgen begin ik met een kleiner stukje plastic aan mijn stick en pak ik het rustiger aan.

  11. #26

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Vandaag ging het stukken beter dan gisteren!
    De omstandigheden waren dan ook een stuk beter:
    1. Het waaide niet
    2. Er waren andere paarden in de bak
    3. Het baasje pakte het een stuk rustiger aan

    Toch is Roman nog niet helemaal gerust op het zakje, of zegt maar gerust de zak. Ik heb er toch voor gekozen weer met de grote zak te gaan spelen, ipv een kleiner stukje plastic, omdat ik me vanmorgen bedacht dat dat geen probleem zou hoeven zijn als ik het rustig aan zou pakken. Sommige stukjes is Roman vrij relaxed, zo mag ik met het zakje over zijn hele lijf gaan, maar als ik boven bij zijn hoofd komt, vindt hij het niet meer zo grappig. Het zwiepen met het zakje vindt hij een tijdje prima, maar toch is hij er niet helemaal gerust op, want hij besluit toch een aantal keer een paar pasjes te verzetten of zelfs echt weg te lopen. Ik ben benieuwd wat jullie van het filmpje vinden.


  12. #27
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Knap wat hij allemaal al accepteerd . Viel me wel op dat je hem weinig rustmomenten biedt waarin hij kan verwerken wat je aan het doen bent. Misschien helpt het om meer rustpunten in te bouwen en te wachten tot hij gaat kauwen en/of gapen. Geef hem daar de tijd voor, dan kan hij de spanning laten afvloeien en verwerken wat je van hem vraagt. Pas daarna een brokje geven of direct als ie het heel goed doet, aders leidt het alleen maar af.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  13. #28

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Bedankt voor de tips! Daar kan ik wel iets mee!

  14. #29

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Tips vandaag meegenomen en het Roman was een stuk relaxer dan gisteren!

    Wanneer start week 2 van dit project Marit?

  15. #30
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Project 7 games verbeteren. Week 1: Friendly game 23-11 t/m 30-11

    Mooi zo!

    Ik zal een topic openen
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •