Susan is niet blij met haar dubbelgebroken bitje.
Nu las ik in een ander topic, dat iemand een paard had dat een erg onrustige mond had met gebroken trensje, en rustig liep met een stang (Myler) Zijn er meer mensen met deze ervaring met hetzelfde paard en verschillende bitten?
Komen die ervaringen overeen met bovenstaande of is het echt voor ieder paard individueel? Zijn er ook paarden die met een stang heel onrustig in de mond zijn en tevreden met een gebroken bitje?
Ik ben benieuwd!

Antwoord met Citaat
  Antwoord met Citaat 
						 . Nu kan Kate alvast wennen aan een bit in haar mond en rij ik haar alleen op de neus. Als dit perfect gaat, kan ik dan langzaam maar zeker het bit erbij nemen.
. Nu kan Kate alvast wennen aan een bit in haar mond en rij ik haar alleen op de neus. Als dit perfect gaat, kan ik dan langzaam maar zeker het bit erbij nemen.
						 . Ik elke keer bang dat ik haar in haar mond had getrokken tot ik er achterkwam dat dat bloed van d'r tong kwam
. Ik elke keer bang dat ik haar in haar mond had getrokken tot ik er achterkwam dat dat bloed van d'r tong kwam  . Haar heb ik toen op een africhtingsbit (stang) gereden met een tongboog en dat ging super, ik heb later wel weer afgebouwd naar een enkel gebroken trensje en dat ging een paar jaar later wel goed. Helaas hadden ze toen nog geen Mylers (14 jaar geleden) of misschien waren ze er wel maar wist ik het niet, maar dan had ik die gekozen. Ik denk dat Ester toen ook zo onrustig was omdat ik zo'n hele "vriendelijke" dikke trens had gekocht (wist toen niet beter
. Haar heb ik toen op een africhtingsbit (stang) gereden met een tongboog en dat ging super, ik heb later wel weer afgebouwd naar een enkel gebroken trensje en dat ging een paar jaar later wel goed. Helaas hadden ze toen nog geen Mylers (14 jaar geleden) of misschien waren ze er wel maar wist ik het niet, maar dan had ik die gekozen. Ik denk dat Ester toen ook zo onrustig was omdat ik zo'n hele "vriendelijke" dikke trens had gekocht (wist toen niet beter 

Bladwijzers